(Hina/EPA)
Europska komisija objavila je, s ciljem oporavka europske kinematografije, prva tri poziva u sklopu Potprograma MEDIA Programa Kreativna Europa 2022 - MEDIA 360°, Mreže europskih festivala te Filmovi koji putuju.
S ukupno 226 milijuna eura raspoloživih sredstava cilj je poduprijeti oporavak europske audiovizualne industrije te osnaživanje njezine konkurentnosti na razini cijele Europe i svijeta, izvijestio je Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA Hrvatske.
Kako navode, cilj je poziva MEDIA 360°, s rokom prijave 12. travnja, iskoristiti sinergije između postojećih ekosustava, razviti daljnji potencijal suradnje, postići ekonomiju razmjera kroz različite podržane aktivnosti te stvoriti utjecaj u cijelom lancu vrijednosti.
Akcija će podržati tzv. paket aktivnosti koji se odnose na olakšavanje stvaranja i promidžbe europskog sadržaja i/ili prihvaćanje novih tehnologija ili poslovnih modela za audiovizualni sektor.
Mreže europskih festivala, koje imaju rok prijave 7. travnja, osiguravaju potporu koordiniranim/suradničkim aktivnostima između europskih filmskih festivala s ciljem povećanja interesa publike za nenacionalne europske audiovizualne sadržaje i promicanja njegove cirkulacije i vidljivosti.
Tu je i poziv Filmovi koji putuju, s rokom prijave 15. ožujka i 5. srpnja, koji nastoji potaknuti i podržati širu distribuciju recentnih nenacionalnih europskih filmova i to poticanjem prodajnih zastupnika i kino distributera za ulaganjem u promidžbu i odgovarajuću distribuciju nenacionalnih europskih filmova.