Umjesto performansa spriječenog francuskog kompozitora Pierrea Bastiena "Quiet Motors", treću, predzadnju večer Audioart festivala eksperimentalne i improvizirane glazbe preksinoć je na terasi kluba Kotač u Rojcu otvorio osebujan zagrebački Labosh Kapec Duo, čiji spora, repetitivna ambijentalna glazba zahtijevala koncentraciju, slijetanje iz 'zujeće stvarnosti'.
Zvučnu sliku Kapecove gitare i Laboševih gramofona čini suptilna komorna glazba koja strukturirana loopovima istražuje načine kako dinamički ili dramatski organizirati zvučni materijal temeljen na ponavljanju.
U nastavku večeri predstavio se talijanski glazbenik Valerio Tricoli, jedan od značajnih suvremenih skladatelja elektroakustičke glazbe, koji često istražuje teme psihološke i tjelesne nutrine te okultnog. Njegov je glavni instrument posljednjih godina 'Revox B77 reel-to-reel tape recorder', kojim se služi kao analognom spravom za live sampling i oblikovanje zvuka uživo, montažu ili miks studijskih radova kao i field recordinga.
Ovaj zvučni skulptor iz Palerma stvara glazbu iz različitih zvukova, set mu ovisi i o izvedbenom prostoru, a rezultat je dojmljiva mješavina glazbenog betona i elektroakustike, dostupna na njegovim albumima "Miseri Lares" i "Clonic Earth".
Osim što je utemeljitelj talijanske avangardne grupe 3 HadBeenEliminated, intenzivno je radio s raznim glazbenicima, koreografima i multimedijalnim umjetnicima, uključujući Thomasa Ankersmita, Antoinea Chessexa, Wernera Dafeldeckera, Anthonya Paterasa i Roberta Piotrowicza. (Z. ANGELESKI,
Snimio D. ŠTIFANIĆ)