(Snimila Martina Kofol)
Svjetska nagrada za dizajn ambalaže Pentawards pripala je višestruko nagrađivanom rovinjskom Studiju Tumpić/Prenc. Vizualni identitet linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja Famìa nastavlja niz uspjeha. Studio Tumpić/Prenc za ovaj je projekt, nakon domaćeg Zagreb Design Weeka, europskog European Design Awardsa i svjetskog Communication Artsa, osvojio i prestižni Pentawards, kako je svečano objavljeno na gala ceremoniji 4. listopada.
Na ovogodišnjem natjecanju, koje prepoznaje globalnu izvrsnost u dizajnu ambalaže, Famìa je osvojila srebro, istaknuvši se među najboljima u konkurenciji od 62 zemlje. U uži je krug za trofej Pentawards ušlo tek 700 radova, o čemu je odlučivao međunarodni žiri sastavljen od više od 50 uglednih stručnjaka za dizajn ambalaže. Među njima su i predstavnici svjetski poznatih brendova poput Coca-Cole, Kimberly-Clarka, Tom Ford Beautyja, pariškog Dragon Rougea i Kraft Heinza. Iz godine u godinu žiri se suočava s izazovom donošenja jednoglasne odluke o tome koji dizajni imaju doista univerzalnu privlačnost i zaslužuju međunarodno priznanje Pentawardsa. Od osnutka 2007. godine, natjecanje je primilo više od 36.000 prijava iz više od 95 zemalja, a pobjednici ostavljaju trajan trag na globalnoj sceni dizajna ambalaže.
(Snimio Đani Celija)
Pentawards je utemeljen u Bruxellesu i posvećen je promicanju izvrsnosti, poticanju kreativne inspiracije i povezivanju globalne zajednice dizajnera. Svake se godine tako na gala ceremoniji okupljaju brendovi, dizajnerske agencije, studenti i stručnjaci iz cijeloga svijeta, uvijek na novoj lokaciji, a ove godine to je Amsterdam.
- Vizualni identitet koji plijeni pažnju velikih natjecanja diljem svijeta zapravo naglašava posebnost arhitekture Rovinja, grada iz kojeg brend potječe. Inspiriran slikovitim kućama zbijenima uz morsku obalu, vizualni identitet koristi raznobojne etikete kako bi označio intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju kompoziciju nalik mediteranskom gradiću. Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja, navedeno je.
Studiju Tumpić/Prenc ovo nije prvo Pentawardsovo priznanje. Već su ranije slavili s dizajnom za biodinamička vina Šuran, te vizualnim identitetom "Istriane", koji je ujedno odnio prvo zlato u povijesti nagrade "Best Use of Colour".