Istarska razvojna agencija

Prakse u komunikaciji uspješnih uprava/direktora društva

| Autor: Vanesa Begić
(Snimio Milivoj Mijošek)

(Snimio Milivoj Mijošek)


Istarska razvojna agencija u suradnji s Istarskom županijom poziva na radionicu na temu "Prakse u komunikaciji uspješnih uprava/direktora društva" koja će se održati u četvrtak, 9. listopada u prostoru Coworking centra Pula (konferencijska dvorana, 3. kat), od 10 sati do 13 sati.

- Velika je razlika biti funkcijski/ linijski manager (financije, nabava, proizvodnja, prodaja i slično) i član/predsjednik uprave. Manager koji postaje odgovorna osoba u društvu; direktor, predsjednik ili član uprave brzo shvati da novi kontekst poslovanja zahtijeva drugačije sposobnosti. Bez obzira na ostvarene rezultate i iskazani potencijal managera na prethodnoj poziciji, često se događa da perspektivni na novim, C-level managerskim pozicijama budu neuspješni jer nisu upoznati s opsegom novog posla ili nemaju razvijene vještine komunikacije. Danas se od uprava prije svega zahtijevaju razumijevanje, prioritizacija, prilagodljivost i vještina komunikacije te ćemo tijekom ovog seminara otvoriti važna pitanja, podijeliti iskustva i ponuditi praktična rješenja relevantnih pitanja novog člana/ predsjednika uprave kao i već iskusnih članova uprava društava, navodi Jelena Nikolić Ražem iz IDA-e.

Ona ističe da je cilj radionice upoznati poduzetnike i perspektivne menadžere s praksama uspješnih uprava kako bi bolje radili s njima i pripremili se za preuzimanje pozicije člana ili predsjednika uprave/direktora društva.

Na predavanju će se razgovarati o ključnim pitanjima i izazovima u komunikaciji s vlasnicima/ nadzornim odborom; zadaci nadzornog odbora/vlasnika, pitanja uprava prema nadzornom odboru/vlasniku, koliko vremena treba posvetiti businessu, a koliko komunikaciji nadzornim odborom/vlasnikom, komunikacija promjene, problemi uprave u komuniciranju potrebe za promjenom, značaj konsenzusa i je li pametno pitati ljude jesu li za promjenu; komunikacija u kontekstu postojeće organizacije; kako motivirati svoje zaposlenike?; stil komunikacije, iskrenost vs elokvencija; emotivna vs odmjerena prezentacija te usmena vs pismena komunikacija.

Predavač Roko Vodopija je iskusni menadžer i konzultant s više od 25 godina profesionalnog iskustva u upravljanju i savjetovanju vodećih regionalnih kompanija u stabilnim i dinamičnim tržišnim uvjetima. Tijekom svoje karijere, radio je na vodećim rukovodećim pozicijama i savjetovao velik broj kompanija s poslovanjem u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Njegova specijalnost su transformacija i operativno unapređenje poslovanja društava u maloprodaji i industriji široke potrošnje, a njegov pragmatičan i provjeren pristup rada proizlazi iz kombinacije konzultantskog i menadžerskog iskustva.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama