Jedna od fotografija Patricka Bienerta
Predsjednik žirija, Hrvoje Slovenc, istaknuo je kako serija Patricka Bienarta odstupa od konvencija modne fotografije te usvaja konvencije socijalne dokumentarne fotografije
Obzirom na epidemiološku situaciju u zemlji i svijetu, ovogodišnji Rovinj Photodays festival nije se održao u planiranom terminu. Unatoč promijenjenim planovima, izložba finalista dostupna je na web-stanicama festivala, a proglašen je i ovogodišnji Grand Prix.
Samostalna izložba
Ovogodišnji žiri, koji su činili Hrvoje Slovenc, Bruna Kazinoti, Una Popović i Sabina Salamon, dodijelio je Grand Prix festivala Patricku Bienertu za seriju "Clothing Trade" s kojom je osvojio prvo mjesto u kategoriji Moda. Patrick Bienert, profesionalni fotograf iz Njemačke, na ovogodišnjem festivalu osvojio je i prvo mjesto u kategoriji Portreta.
Osvajanje ove nagrade za Patricka znači novu samostalnu izložbu na festivalu Rovinj Photodays 2021. s pripadajućom pratećom publikacijom te novčanu nagradu festivala u iznosu od 2.000 eura. Predsjednik žirija, Hrvoje Slovenc, istaknuo je kako serija Patricka Bienarta, "Trgovina odjećom", odstupa od konvencija modne fotografije te usvaja konvencije socijalne dokumentarne fotografije.
- Prema njegovim riječima, gotovo polovica sve odjeće koja se prodaje u Tunisu je rabljena. Trajni učinak takvog masovnog uvoza je dvosložan. S jedne strane, tekstilna industrija Tunisa snažno je pogođena jeftinom uvoznom robom, što uzrokuje pad domaće proizvodnje. S druge strane, praksa recikliranja odjeće široko se smatra odgovornim, ekološki prihvatljivim naporom.
Globalna ekologija
Zemlje potiču ovu trgovinu kako bi održale vlastitu odjevnu industriju živom i uspješnom, ali ciklus promicanja odgovornog života uz istovremeno podržavanje nezasitne potrošnje rezultira paradoksom, složenom vezom između stranog uvoza te lokalne i globalne ekologije, napominje Slovenc.
Sljedeći natječaj Rovinj Photodays bit će raspisan u prosincu ove godine.