Labinjanka Maja Josić referira se na bogatu povijest rudarstva Labinštine, Kristina Čehulić u radove od stakla stavlja osušene biljke i na taj način stvara svijet u malome koji upozorava na ekološke probleme i aktualne klimatske promjene dok se Ljiljana Barković iz Mošćenićke Drage predstavlja geometrijskim apstrakcijama koje su kroz slikarski prostor na granici između apstrakcije i figuracije kao da oslikava pejzaže uz more, kazao je Damir Stojnić voditelj galerije DKC Lamparna
Posljednja tripartitna izložba u Lamparni u ovoj godini, otvorena je u sklopu dva participativna kulturna programa projekta DKC Lamparna, kog sufinancira EU iz Europskog socijalnog fonda. Riječ je o ciklusu izložbi mladih lokalnih, neprofesionalnih umjetnika u Klubu mladih "Klub 21", te ciklusu izložbi mladih, nadolazećih, domaćih i stranih suvremenih umjetnika u Galeriji Lamparna. U Klubu mladih predstavila se studentica kiparstva Kristina Čehulić te samouka labinska fotografkinja Maja Josić, a u Galeriji Lamparna akademska slikarica Ljiljana Barković.
Lokaliteti utkani u rad
- Imamo tri autorice koja svaka na svoj način interpretira vlastito okruženje koje doživljavaju na utopijski način. Labinjanka Maja Josić referira se na bogatu povijest rudarstva labinštine, Kristina Čehulić u radove od stakla stavlja osušene biljke i na taj način stvara svijet u malome koji upozorava na ekološke probleme i aktualne klimatske promjene dok se Ljiljana Barković iz Mošćenićke Drage predstavlja geometrijskim apstrakcijama koje su kroz slikarski prostor na granici između apstrakcije i figuracije kao da oslikava pejzaže uz more. Svaka od njih ima vrlo zanimljiv pristup a posebno je zanimljivo kako se lokaliteti iz kojih dolaze, Rijeke, Mošćenićke Drage i Labina jako prisutni u njihovom radu, rekao je na otvaranju izložbe Damir Stojnić voditelj galerije DKC Lamparna.
Umjetnička istraživanja
Labinjanka Maja Josić (r.1985.), samouka specijalistica digitalne fotografije, predstavila se izložbom fotografija pod nazivom "Ugljena prašina", za koje je inspiraciju pronašla u ostacima bogate povijesti rudarstva na Labinštini. Radi se o seriji crno-bijelih, dokumentarnih fotografija u kojima dominira emotivan te pomalo mračan i tajanstveni pristup, s kojim autorica potencira atmosferu napuštenih industrijskih lokaliteta i objekata u kojima su fotografije nastale.
Kristina Čehulić (r.1992.), studentica diplomskog stud?a na APU Rijeka (smjer kiparstvo), na izložbi pod nazivom "Biljni fragmenti" predstavila je radove koji su bili dio njenog diplomskog rada, u kojima se referira na prirodu i okoliš. Autorica kombinira medij stakla i razne vrste biljaka, na način da se prilikom toplinske obrade stakla biljke pretvaraju u pepeo i ostaju zarobljene unutar otopljenog stakla. Konstrukcija i dekonstrukcija biljnih struktura u staklu tako završava s nježnim i prozračnim ishodom, koji daje dozu misticizma kakvu pruža i sama priroda.
Ljiljana Barković (r.1980.), akademska slikarica iz Mošćeničke Drage, predstavila se s izložbom pod nazivom "Fragmentacije 2". Prvi dio izložbe čine slike nastale kao rezultat višegodišnjeg istraživanja slikarske plohe kao geometriziranog i fragmentiranog likovnog polja koje se ne bavi dubinom, već slikarskim prostorom kao mrežom, zapravo, višeslojnošću slikarskog prostora, dok drugi dio čine mali objekti, nastali hladnom obradom stakla u kombinaciji s drvom, koji se nadovezuju na fragmente iz navedenih slika.
Izložbe ostaju otvorene do 31.prosinca.