Prošle subote u prijepodnevnim satima održana je akcija čišćenja uvale Kale u Šišanu kojom je taj lijepi kutak naše obale doveden u red. Naime, tijekom godine vjetar i morske struje na obalu nanesu veću količinu plastičnog, ali i ostalog otpada, a ponešto ostave i nemarni posjetitelji uvale. Potaknuti najnovijim i konačno pozitivnim viralnim trendom "Trash hero", djelatnici mlade digitalne marketinške agencije iz Pule "Markething" i njihovi prijatelji odlučili su iskoristiti ugodan i sunčan proljetni dan na društveno koristan način.
Cilj ove akcije bio je, naravno, čišćenje inače predivne obale, povećanje svijesti o količini otpada koju stvaramo, zajedničko druženje i "punjenje baterija". Želja im je, kažu, potaknuti i ostale tvrtke na ovakve akcije koje pomažu timskoj koheziji, ali i očuvanju prirode.
U samo četiri sata, njih 17 skupilo je nevjerojatnih 50-ak vreća otpada, u čijem im je odvozu na primjereno odlagalište pomogla Općina Ližnjan. Svi mi možemo biti heroji u svojim lokalnim zajednicama.
- Hvala svima koji su odlučili pridonijeti čišćem okolišu i podizanju svijesti o količini otpada u prirodi. Najgora činjenica je da se oko 80 posto otpada nalazi na samoj obali, a oni koji su bili s nama, sada će zapamtiti koliko sitnih komada plastike, poput štapića za uši, slamki, plastičnih čepova i ostalog je bilo na sve strane. Možemo samo nagađati što se krije pod morem u ovim predivnim pješčanim uvalama. Mi smo se zabavili, družili i na kraju napravili jedan mali korak ka boljem sutra, poručili su vrijedni mladi marketinški stručnjaci.