Radnicima se nude dionice uz popust. Najavljeno je također Uljanikova ponuda inozemnim partnerima dvadesetak programa ulaganja vrijednih više desetaka milijuna dolara. Nadaju se da će već na jesen strani kapital ući u Uljanik. Međutim, slabo je to išlo. Uljanik se bori s velikim problemima u poslovanju ne zbog pretvorbe, već zbog nedostatka materijala, radnici su na čekanju, plaće su katastrofalno niske
Predsjednik Franjo Tuđman drugi je put posjetio Istru 5. travnja i razgovarao sa svim relevantnim gospodarstvenicima. Premda je to bio početak privatizacije u Hrvatskoj ovog puta čelnik HDZ-a nije bio izviždan, barem ne javno. Tijekom posjeta Istri prvo je otišao u Uljanik na porinuće broda, zatim je obišao Poreč i Pazin. Kuma broda za prijevoz kontejnera Croatia Express izgrađenog u pulskom brodogradilištu za hrvatsku trgovačku flotu Croatia line bila je upravo Puljanka Vesna Girardi Jurkić, tada pomoćnica ministra kulture.
"To što vi ovdje na tlu Istre, vaš Uljanik, dajete prvi brod hrvatskoj floti, koja se do jučer zvala Jugolinija, ima posebnu simboliku, rekao je tada Tuđman.
U Uljaniku je zatim objavljen početak pretvorbe. Radnicima se nude dionice uz popust. Međutim, interes za dionice zaposlenika s izrazito niskim plaćama u to ratno vrijeme vrlo je malen unatoč otplate u ratama. Najavljeno je također Uljanikova ponuda inozemnim partnerima dvadesetak programa ulaganja vrijednih više desetaka milijuna dolara. Nadaju se da će već na jesen strani kapital ući u Uljanik. Međutim, slabo je to išlo.
Uljanik se bori s velikim problemima u poslovanju ne zbog pretvorbe, već zbog nedostatka materijala, radnici su na čekanju, plaće su katastrofalno niske.
Pulski aerodrom je 1992. godine zatvoren kao i danas ali ne zbog virusa već nedostatka opreme. Neće se moći otvoriti sve dok ne nabave neophodnu opremu koju je odnijela ili devastirala jugo vojska. Predsjednik Tuđman obećao je pomoći kako bi zračna luka bila spremna prije turističke sezone kojoj se nakon rata u Hrvatskoj Za obnovu aerodroma kakav je bio prije rata potrebno je oko 10 milijuna tadašnjim maraka, ali za osposobljavanje i puštanje u rad treba oko 500 tisuća maraka. Istra ovisi od gostiju koji stižu avionom, a ta je ratna sezona presudna za preživljavanje.
Istarske općine i privrednici koji su ranijih godina gradili aerodrom svoja potraživanja prema zračnoj luci namjeravaju konvertirati u dionice. Time zračna luka dobiva vlasnike, SO Poreč, Rivijeru, Lagunu, Istraturist.
Detonacije i eksplozije gotovo svake noći u Puli i okolici uznemiruju građane. Srećom još nitko nije stradao, već su prouzročene samo materijalne štete. Tako su u tadašnjoj Kovačićevoj ulici, a danas Kanderlevoj dva brata pod utjecajem alkohola aktivirala dva upaljača ručne bombe.
U Galižanski kafić Omer bačena je ručna bomba. Čudom nitko nije stradao, ali je pričinjena velika materijalna šteta. Vlasnik kafića, njegov brati i supruga uspjeli su pobjeći u drugu prostoriju. Počinitelj je bio pijan i priveden je u policijsku postaju, ali je ubrzo i pušten. Protiv njega podnijeta je krivična prijava za pokušaj ubojstva.
Šparugari su zbog ostavljenih mina u prirodi također u opasnosti, posebice oni koji se kreću oko bivših vojnih objekata. Kod bivše vojarne Barbariga građani su pronašli artiljerijske granate. Policija je odmah stigla i uklonila ubojita sredstva.