Poseban je dio posvećen razvoju glampinga (D. ŠTIFANIĆ)
Novinarka časopisa Plein Air Roma Michaela Bagatella, moderatorica na predavanju pod naslovom "Inovacije ugošćavanja u outdoor sektoru" navela je primjere dobre prakse na modelu Top Campinga Hrvatske iz Poreča, na uzorku rezultata poslovanja kampova ove marke u Istri 2020. godine
Šik ili spartanski kamping, minimalan ili glamping, za odmor u kontaktu s prirodom ne postoji isključivi izbor, nijanse pobjeđuju. Kamp je spreman udovoljiti stilskim potrebama talijanskih turista i odgovoriti uslugom kojom mu po mnogočemu mogu zavidjeti i najluksuzniji hoteli. Čulo se to na nedavno održanom sajmu u talijanskom gradu Riminiju gdje se, u posebnom dijelu "SUN Beach & Outdoor Style 2020.", predstavila talijanska izložbena grupa posvećena trendovima u turizmu na plaži i otvorenom Faita Federcamping. Ova talijanska nacionalna kamping udruga zakupila je naime cijelu halu i nizom konferencija prezentirala kako bi se u bliskoj budućnosti trebao razvijati ovaj sektor.
U Riminiju se prije svega razgovaralo o vrijednosti zelenila u smislu stvarne vrijednosti za turističke tvrtke na otvorenom, predstavljen je i posebni priručnik za siguran boravak u kampovima u izazovnom vremenu post-Covida, što je izazov i za marketing sektor jer mora dati odgovore kako poboljšati aspekte sigurnog odmora i svih preventivnih mjera u kampovima.
U tom smislu, diplomanti outdoor turizma sa prestižnih sveučilišta Bocconi iz Milana, La Sapienza iz Rima i Universita' degli Studi iz Terama, prezentirali su stanje u kampingu i predstavili ga kao segment akademske analize s istraživanjima koja su provela ova tri talijanska sveučilišna centra, a u ime i suorganizaciji Faite Federcamping i to u sektorima marketinga, potražnje, ponude i regulacijksog okvira.
Novinarka časopisa Plein Air Roma Michaela Bagatella, moderatorica na predavanju pod naslovom "Inovacije ugošćavanja u outdoor sektoru" navela je primjere dobre prakse na modelu Top Campinga Hrvatske iz Poreča, na uzorku rezultata poslovanja kampova ove marke u Istri 2020. godine, a kao primjer isplativosti ulaganja u kvalitetu i marketing.
Naime, kako je rekla, Istra je ove godine po svojim rezultatima u kamping sektoru stala uz bok Venetu bez obzira što joj nije bilo omogućeno normalno poslovanje u rujnu, a što je talijanska profesionalna javnost zapazila i ocijenila kao uspjeh u doba krize.
A da bi se posjetiteljima ove kamping izložbe pod nazivom SUN 2020 zorno prikazali budući primjeri dobre prakse i što glamping znači na najvišim razinama, postavljeni su i stvarni modeli boravaka u prirodi. Inovativna okruženja osmislila su dva arhitekta koji su glampingom dodali kreativni dodir, spajajući tako prijateljski pristup s visokokvalitetnim materijalima, udobnošću i ravnotežom kojoj teže korisnici. Nisi Magnoni i Gian Paolo Venier, kozmopolitski dizajneri, obojica sa studijima u Milanu, dali su dvije interpretacije onoga što znači gostoljubivo i profinjeno integrirano okruženje u prirodi koje spaja tehnologiju i ljepotu s prirodom.
Dakle dani su dobri primjeri kako spasiti prirodu uz uvođenje najnovijih tehničkih inovacija za što ugodniji smještaj na otvorenom bez narušavanja i nametanja prevelike stege prirodi.