Posložilo se tako da su naše dvije konkurentske kuće stavile dnevnik u 19 sati, pa nije imalo smisla da mi krećemo poslije. Odlučili smo staviti naš termin u 19 sati i pokazat ćemo da smo najbolji, kaže Dražen Mavrić, vodeći čovjek Nove TV
Dražen Mavrić, Branko Čakarmiš i Robert Šveb s moderatorom Petrom Štefanićem
Jubilarni 15. Weekend Media Festival koji se do nedjelje održava na dobro poznatoj lokaciji, staroj tvornici duhana u Rovinju, s posve intrigantnim pričama o izraelskom Mossadu otvorio je tijekom jučerašnjeg jutra novinar i publicist Yossi Melman. Razgovor "1 na 1" s moderatorom Igorom Alborghettijem pratila je prepuna dvorana zainteresiranih posjetitelja koja je ovom prilikom mogla saznati štošta iz svijeta tajnih službi. Značajnu ulogu u raznim segmentima obavještajnih operacija imaju suvremene tehnologije, no i dalje je presudan, i još uvijek nezamjenjiv, istaknuo je Melman, ljudski faktor.
Jednako je zanimljivo bilo i na idućem panelu na kojem su vodeći ljudi tri najveće nacionalne TV kuće - Dražen Mavrić (Nova TV), Branko Čakarmiš (RTL) Hrvatska i Robert Šveb (HRT), pod moderatorskom palicom voditelja Petra Štefanića, otvoreno govorili o aktualnostima na televiziji - izazovima s kojima se suočavaju domaće televizije, što promjene na tržištu znače za njih, je li televizija izgubila svoje gledatelje i koje su emisije najgledanije. Tema koja se najviše provlačila kroz razgovor je emitiranje svih centralnih dnevnika, prvi puta u Hrvatskoj, s početkom u 19 sati. Razlog jednakom terminu ove tri nacionalne kuće je borba za gledanost, odgovorili su panelisti u razgovoru, u kojem nije nedostajalo ni smijeha ni provokacije.
- Najgledanija smo televizija posljednjih 12 godina. A razliku čine prvenstveno ljudi. Ljudi čine proizvod, ljudi čine posao. Naravno da uz to ulažemo i u tehnologiju i u sve ono u što moramo uložiti da bi bili tu gdje jesmo. U principu se vraćamo na termin koji smo imali prije 15 godina. Posložilo se tako da su naše dvije konkurentske kuće stavile dnevnik u 19 sati, pa nije imalo smisla da mi krećemo poslije. Odlučili smo staviti naš termin u 19 sati i pokazat ćemo da smo najbolji, rekao je Mavrić (Nova TV) po završetku panela "Što ima na TV-u?". Otkrio nam je pritom da su najgledaniji u komercijalnoj skupini koja se kreće od 18 do 54 godine.
Šveb je, pak, konstatirao da se "sve slaže prema utabanim stazama koje je nekad davno napravio HTV".
- Današnji termin dnevnika u 19 sati je onaj kojeg je HTV ustoličio. Kako su se mijenjale navike publike, nekadašnji termin u 19 i 30 se izmijenio. Sretan sam da smo svi u 19 sati s obzirom da je publika ograničena, mi smo malo tržište i publika koja gleda televiziju je struktura starijih ljudi koji se vole obrazovati na način da gledaju mainstream medije, rekao je vodeći čovjek HRT-a, pritom dodavši da se televizija i jest i nije promijenila.
- Prema svim pokazateljima, svi mi imamo dosta staru publiku. HTV najstariju, nažalost, ali to je činjenica svugdje u svijetu, pa tako i kod nas. Mlada publika je vjerojatno izgubljena u smislu linearne televizije, i to u nekim sadržajima poput dramskih serija, dokumentarnog programa i slično. Ipak, cijela publika se uvijek vrati HTV-u kad je panika, kad se dogodi rat, potres ili moramo izračunati koliko ćemo plaćati plin, istaknuo je Šveb.
Pričajući o Zakonu o elektroničkim medijima, Mavrić je istaknuo da on "definitivno ne otvara prostor za komercijalne medije po pitanju tržišnog gospodarstva i otežava poslovanje i u okviru globalne ekspanzije novih igrača koji utječu na naše tržište". Otkrio nam je pritom da su najgledaniji formati njihove produkcijske kuće Dnevnik, Kumovi i Masterchef, a uskoro će to biti i Supertalent, kada krene s emitiranjem. Šveb je potom istaknuo da će s emitiranjem predstojećeg Svjetskog prvenstva u Katru doći na svoje. Tada će se, kako je rekao, HRT-ov program neprestano vrtjeti na ekranima u kafićima. Čakarmiš je napomenuo da je RTL-ov adut, osim dobrog informativnog programa, zabava - Večera za 5, Život na vagi, a to će biti i jedna novost u vrijeme nogometnog prvenstva, koja je još obavijena velom tajne. Dražen Mavrić rekao je da za njegovu kuću nema zime i da će sve preživjeti.
Šira je javnost tijekom jučerašnjeg dana dobila priliku upoznati čovjeka koji stoji iza digitalizacije automobilske industrije. Nikola Dešković je na primjeru svoje uspješne kompanije AutoScout24 istaknuo kako je bilo uzbudljivo, ali i zahtjevno surfati na valu interneta,te što je sve morao poduzeti kako bi transformirao i digitalizirao kupovinu, odnosno prodaju automobila.
Za svoj 15. rođendan Weekend je posjetiteljima darovao jedinstvenu priliku da pogledaju jednu od najpopularnijih izložbi na svijetu koju je do sada vidjelo preko 400 tisuća ljudi u preko 40 država. Utjecajna izložba "Tolerance Poster Show" u prostorima stare tvornice duhana predstavila je čak 94 umjetnička djela kojima su dizajneri iz cijelog svijeta pokazali što za njih znači danas toliko važan pojam tolerancije. Izložbu je otvorio Stefan Gajić iz Direct Media United Solutions, a među izloženim radovima bili su oni dizajnera iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.