U posljednjih je nekoliko godina jako narastao broj kvalitetnih objekata koji su se odmaknuli od one klasične ponude te turistima nude iznimno kvalitetnu uslugu kojom odskaču od konkurencije. To nam je i bio neki lajtmotiv ove priče, da na jednom mjestu imamo te objekte koje odskaču svojom ponudom, kaže direktor TZ-a Poreč Nenad Velenik
(Snimio Milivoj Mijošek)
Turistička zajednica grada Poreča pokrenula je novi program kojim će gostima drugog najvećeg istarskog grada približiti enogastronomsku ponudu. Istovremeno ovaj je program prilika da lokalni poduzetnici budu prezentirani na jednom mjestu što će sigurno poboljšati njihovu prepoznatljivost među turistima. TZ Poreča u tu je svrhu 1. srpnja raspisao natječaj za ocjenjivanje i izbor restorana, konoba, vinara, maslinara, proizvođača sireva i meda, slastičarna, barova i autohtonih suvenirnica koji posluju na području Grada za uvrštenje na listu ''The Best of Poreč''.
Riječ je o novom projektu porečkog TZ-a kojem je cilj da se posjetiteljima, ali i lokalnom stanovništvu Poreštine ponudi kvalitetna informacija o enogastronomskoj ponudi prema kriterijima izvrsnosti, te dodatno promovira autentični sadržaj kroz već afirmiranu turističku ponudu uz podizanje kvalitete i obogaćenje turističke ponude na području Poreča. Na natječaj se mogu prijaviti poslovni subjekti koji na području Poreča obavljaju djelatnosti u jednoj ili više navedenih kategorija. Riječ je o restoranima ili konobama koji su razvrstani u sljedeće potkategorije: agroturizam ili konoba, gourmet objekti specijalizirani za određenu vrstu hrane i plažni objekti. U ovu kategoriju spadaju još i vinari, maslinari, proizvođači sira, proizvođači meda i slastičarne. Barovi su razvrstani u potkategorije coffee bars, cocktail ili beach barovi i noćni barovi. Na natječaj se mogu prijaviti i vlasnici autohtonih suvenirnica te svi oni koji se ne pronalaze u nekoj od navedenih kategorija.
The best of Poreč
Direktor TZ-a Poreč Nenad Velenik kaže da je projekt "The Best of Poreč" nastao u suradnji s ljudima iz gradske uprave, ali i s ugostiteljima koji su pokazali zainteresiranost za jedan ovakav projekt.
- Takvom suradnjom pokušali smo objediniti enogastronomsku ponudu Poreča na jednom mjestu jer je u posljednjih nekoliko godina jako narastao broj kvalitetnih objekata koji su se odmaknuli od one klasične ponude te turistima nude iznimno kvalitetnu uslugu kojom odskaču od konkurencije. To nam je i bio neki lajtmotiv ove priče, da na jednom mjestu imamo te objekte koje odskaču svojom ponudom”, kaže Velenik.
Ističe da im je želja da naglasak priče bude na onima koji ulažu u svoju ponudu i koji se razvijaju.
- Želja nam je da izdavanjem ove brošure potaknemo i druge da ulože u svoju ponudu i da se odmaknu od one klasične, svakodnevne. Zato mi je iznimno drago da postoji interes za natječaj i da ćemo uskoro imati jednu brošuru i u digitalnom i u tiskanom izdanju koja će biti must have za svakog gosta koji posjeti Poreč, kaže Velenik.
Iz TZ-a napominju da oni koji se prijavljuju na natječaj moraju imati uredno poslovanje i biti registrirani za sve oblike djelatnosti kojima se bave u kategoriji u kojoj se natječu. Moraju, između ostalog, poslovati najmanje jednu godinu. Natječaj je otvoren od 1. do 15. srpnja ove godine, a svi oni koji se žele prijaviti moraju popuniti prijavni obrazac koji sadrži osnovne podatke poslovnog subjekta, kratak opis djelatnosti i argumente temeljem kojih se kandidira za uvrštenje na listu "The Best of Poreč". Obrazac za prijavu na natječaj je objavljen na web stranica TZ-a Poreč, a prijavnice se šalju na e-mail adresu: [email protected] s naslovom "The Best of Poreč".
Jasni kriteriji
Provjerom na terenu, izravnim razgovorima i snimkom stanja prikupit će se osnovne informacije i podaci o poslovanju, kao i kvalitativni pokazatelji, ocjenjivanje će provesti stručni žiri koji činiti tri člana, a među njima će biti predstavnik Turističke zajednice grada Poreča, jedna osoba s iskustvom u gastronomiji ili enologiji, te jedna soba s poznavanjem tradicije Istre. Nakon ocjenjivanja TZ će pripremiti brošuru koja će se dijeliti u Informativnom centru Turističke zajednice grada Poreča, turističkim agencijama i recepcijama.
Velenik naglašava da su u transparentnost cijelog natječaja uložili puno truda te su jasno odredili detalje i pravila po kojima će biti jasno zašto pojedini objekt može ući u brošuru, a drugi ne.
- Reagirali smo na zahtjev naših poduzetnika i nakon dugotrajnih razgovora usuglasili razrađeni sistem natječaja na čijem će čelu biti troje stručnih ljudi koji će po jasnim kriterijima i nakon izlaska na teren odlučiti tko će sve ući u brošuru, zaključuje Nenad Velenik.