DUGOGODIŠNJI PROBLEMI

Nakon neugodnog iskustva školaraca i pritužbi brojnih gostiju na smještaj u Dugoj Uvali, oglasio se marčanski načelnik Predrag Pliško: "NE ZNAM ŠTO SE DOGAĐA U HOTELU"

Mi moramo održavati šetališta i ostalo, a problem je u tome što ne uspijevamo naplatiti naša potraživanja i to smo morali sudskim putem napraviti. To traje desetak godina. Dio vrlo vjerojatno nećemo moći naplatiti, ali nadam se da će sud uspjeti pronaći način naplate drugog dijela koji se odnosi na zadnjih nekoliko godina, kaže marčanski načelnik Predrag Pliško

| Autor: Doria MOHOROVIĆ
Hotel Croatia u Dugoj uvali (Snimio Milivoj Mijošek)

Hotel Croatia u Dugoj uvali (Snimio Milivoj Mijošek)


Nedavno je nekoliko medija, uključujući i Glas Istre, pisalo o neugodnom iskustvu učenika OŠ Milana Langa kraj Samobora koji su u sklopu školske ekskurzije boravili u hotelu Duga Uvala. Iako im je prije izleta predstavljen sjajan smještaj, ondje su ih dočekali loši uvjeti uz derutne sobe, prljavu posteljinu, nefunkcionalne utičnice, slavine i drugo. To nije izoliran slučaj, već se nekoliko roditelja učenika iz više mjesta diljem Hrvatske, a čija su djeca boravila u hotelu Duga Uvala u Općini Marčana, medijima požalilo s istim problemom.

Bez dogovora

Nezadovoljstvo gostiju koji su boravili u tom smještaju vidi se i po turističkim rezultatima, kao i lošim internetskim recenzijama tog objekta, a koje se odnose na čistoću i uslugu. Komentirajući trenutne turističke brojke na području Općine Marčana, tamošnji načelnik Predrag Pliško ukazao je na velik pad zabilježen u hotelskom smještaju u Dugoj Uvali, koji, napominje, ni ove godine nema dobre rezultate.

- U kontaktu s vlasnicima bili smo od 2017. godine do ove godine. Pokušavali smo pronaći neki zajednički jezik oko čišćenja, oko ulaganja u našu infrastrukturu, šetnice i rasvjete. Međutim zadnjih nekoliko mjeseci ne znamo što se ondje događa. Pretpostavljam da rade, međutim s obzirom da se nisu javili u posljednje vrijeme, nemamo poslovni odnos s njima. Čujemo ono što ljudi pričaju, da je usluga neadekvatna. Možda se radi o izoliranom slučaju, no mislim da bi se oni itekako trebali potruditi da svoju kvalitetu poboljšaju i da porade na vidljivosti koja im sada nije baš najbolja, kaže Pliško pritom predlažući da bi predstavnici hotela trebali sazvati jednu konferenciju za novinare i pokazati jesu li tvrdnje pojedinaca točne ili netočne.

Foto

Predrag Pliško (Arhiva)

Jelena Latin, direktorica TZ-a Marčane, kaže da je bilo nekoliko poziva roditelja upućenih TZ-u o tome da ne mogu kontaktirati nikog iz hotela, a što se, ističe, i njima znalo događati.

- Dobili smo pismenu pritužbu na hotel, no nije ju uputio roditelj, već gost koji je smještaj bukirao preko portala Crno jaje, a požalio se na čistoću i druge stvari, što smo mi njima proslijedili, kaže Latin.

Pliško ističe da su srž problema u kompleksu Duga Uvala imovinsko-pravni odnosi.

Potrebna ulaganja

- Problem je i u tome što mi ne uspijevamo naplatiti naša potraživanja i to smo morali sudskim putem napraviti. To je jako neizvjesno, traje praktički već desetak godina. Jedan dio vrlo vjerojatno nećemo moći naplatiti. No, nadam se da će sud uspjeti pronaći način naplate drugog dijela koji se odnosi na zadnjih par godina. Mi to područje moramo održavati, odnosno mora se održavati komunalna infrastruktura - šetnice i ostalo. Naravno, možda ne u onoj mjeri u kojoj bismo mogli da je naplata kako treba, ali trudimo se. Problem je u tome što vlasnici pojedinih privatnih apartmana misle da smo mi odgovorni za neke stvari. Međutim, radi se o privatnom vlasništvu na koje mi ne možemo utjecati, niti možemo stupiti u posjed, kazao je Pliško. Napominje da je Duga Uvala "krasno i poprilično čisto mjesto" sa svom potrebnom infrastrukturom poput struje, vode, komunalija.

- Šteta je što se to ne može valorizirati na neki drugi način, uz nekog drugog vlasnika. Infrastruktura postoji, a ulaganja kojima bi se to dovelo u red za neku tvrtku možda ne bi bila velika, kazao je naš sugovornik.

Resort Duga Uvala u općini Marčana, nekadašnji hotel Croatia, u prošlosti je bio ugledni istarski hotel prepoznatljiv po bazenima i velikom smještajnom kapacitetu.

- Hotel radi od Uskrsa do kraja ili sredine listopada. Svi pamtimo dane kada je hotel radio cijelu godinu, ima i unutarnji i vanjski bazen, to je bilo stvarno jedno jako lijepo mjesto za odmor. Čak ni Pula tada nije imala natkriveni bazen, a Duga Uvala je, zaključio je Pliško.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Web kamere

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of

Pula

Pula: Forum
Pula: Forum