Korist bi bila višestruka: posjetiteljima bi bila aktivno predočena turistička destinacija Labin-Rabac kao obalno-kopneno ljetovalište, turistima bi bila omogućeno jednostavno i brzo kretanje između Rapca i Labina, posjetitelji bi u većem broju upoznavali povijesno-kulturni dio grada Labina, što bi utjecalo na povećanje kategorizacije destinacije i stvaralo bolje utiske kod gostiju, rekao je Vlačić
Parkiralište Stari grad Labin
Tragom vijesti da će Grad Labin nabaviti električni minibus, Silvano Vlačić, nezavisni vijećnik, predložio je na zadnjoj sjednici Gradskog vijeća grada Labina nabavku električnog autobusa koji bi na liniji Rabac - stari grad Labin prometovao svakih pola sata.
Zelena energija i očuvanje okoliša
- Grad Labin, u sklopu projekta Plan održive mobilnosti, planira nabavku električnog mini busa, kojim bi se, ako sam dobro razumio, tijekom sezone povezivalo parkiralište pored gradskog groblja s trgom u Starom gradu. Vjerojatno bi u ostalom dijelu godine taj minibus imao i neku drugu namjenu. Po meni je to dobar projekt, jer ta usluga gradu Labinu treba, a i zato što se time više okrećemo zelenoj energiji i očuvanju okoliša, a ne manje važno i činjenica da koristimo novce iz EU fondova. No, imamo problem koji se tom nabavkom ne rješava. U sezoni u Stari grad automobilima dolazi puno turista, nema dovoljno mjesta za parking, nastaje prometna gužva i stvara se loša slika, a lokalni autobus kojeg drži koncesionar te rute, prometuje samo nekoliko puta na dan, što je za turiste koji žele putovati na relaciji Labin-Rabac, praktički neupotrebljivo, pa su primorani doći automobilima, rekao je Vlačić.
Gradonačelnika Glavičića upitao je i slaže li se da bi bilo oportuno i potrebno da se na isti ili sličan način nabavi električni autobus koji bi u sezoni učestalo, npr. svakih pola sata, prometovao na relaciji Labin-Rabac i da li se slaže da je to problem koji treba hitno rješavati.
Izrada studije o urbanom prometu
- Korist bi bila višestruka, posjetiteljima bi bila aktivno predočena turistička destinacija Labin-Rabac kao obalno-kopneno ljetovalište, odnosno i njezin povijesno-kulturni dio, turistima bi bila omogućeno jednostavno i brzo kretanje između Rapca i Labina i to upotrebom zelene energije, posjetitelji bi u većem broju upoznavali povijesno-kulturni dio grada Labina, što bi utjecalo na povećanje kategorizacije destinacije i stvaralo bolje utiske kod gostiju te bolju reklamu za destinaciju Labin-Rabac. Pozitivna posljedica bila bi i smanjivanje gužvi u prometu i na parkinzima u starom gradu, rekao je Vlačić te istaknuo da, ako se posjetiteljima kvalitetno prezentira ta mogućnost prometovanja između Rapca i Labina, većina će auto gostiju ostaviti automobile na parkingu hotela, kampa ili apartmana, da ne moraju voziti, da slobodnije konzumiraju hranu i piće te da ne izgube parking kod svog smještaja. Smatra i da bi se većom cirkulacijom turista povećala njihova izvanpansionska potrošnja čime bi se ostvarili i veći prihodi, kao i porezni prihodi koji se uplaćuju u gradsku blagajnu.
Gradonačelnik Valter Glavičić odgovorio je da je za sljedeću godinu, uz nabavku električnog mini shuttlea, planirana i izrada studije o urbanom mobilnom prometu prometa u gradu koja bi trebala dati odgovore o najpovoljnijim i najisplativijim rješenjima, pa tako i o povezivanju Rapca i starog grada Labina.