Dani komunikacija poznati su i po nagradama Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia koje struka dodjeljuje najboljima u industriji za posebna postignuća i izvanredno tržišno komuniciranje. U petak navečer dodijelit će se nagrade Effie i Mixx , dok će u subotu biti poznata imena dobitnika Young Lionsa i IdejaX. Prijavljen je rekordnog broja od 285 projekata.
Među finalistima IdejeX uz brojne kreativce iz Hrvatske izdvajamo Studio za vizualne komunikacije Tumpić Prenc iz Rovinja. Anselmo Tumpić i Sara Prenc finalisti su u kategoriji Društvenih akcija sa svojim projektom „Grafit vrijedi ako je na pravom mjestu“. Osmišljen je za potrebe istoimene akcije koju je 2017. i prošle godine provodio Grad Rovinj i Komunalni servis Rovinj u suradnji s rovinjskim osnovnim i srednjim školama s ciljem smanjenja šaranja javnih površina tagovima, odnosno grafitima bez umjetničkog izražaja.
- Na osmišljavanju i realizaciji projekta radili smo više od šest mjeseci, jer je projekt bio podijeljen u tri faze. Prva je faza izazivala pažnju i informirala javnost uz naljepnice, web stranicu i B1 plakate. Zatim je uslijedila faza edukacije o razlici između umjetnosti i vandalizma. Na koncu su učenici srednjih i osnovnih škola oslikali grafit na dozvoljenoj lokaciji, objašnjava Sara Prenc.
Ovo nije prvi put da su Tumpić Prenc među finalistima na Danima komunikacija. Lani su sa svojim projektom „Kuća Vještice Mare“ također ušli u finale natjecanja MIXX u kategoriji „Best tech & innovation“, dok su na SoMo Borcu, još jednom prestižnom natjecanju, s istim projektom osvojili SoMo Tech za najbolju primjenu tehnologije.