PRAVILA ODIJEVANJA U JAVNIM USTANOVAMA

Treba biti uredan, ali neki poseban "dress code" uglavnom nije propisan

| Autor: Helena Mostarkić Gobbo
Ilustracija (Foto: Duje Klaric / CROPIX)

Ilustracija (Foto: Duje Klaric / CROPIX)


Prošla su vremena kada su učenici u školama nosili kute, a djelatnici u zdravstvenim ustanovama isključivo plave i bijele odore.

Provjerili smo da li i danas, i u kojoj mjeri, javne ustanove zahtijevaju određeni "dress code", odnosno pravila odijevanja među svojim zaposlenicima. Zaključak je da strogih pravila uglavnom nema, ali se podrazumijeva da službenici trebaju biti uredni. Urednost i pristojnost uvijek su na cijeni.

"Policijski službenici tijekom postupanja dužni su biti profesionalni, a profesionalnost, između ostaloga, zahtijeva uredan izgled, primjereno odijevanje te pravilno nošenje policijske odore", ističu iz Policijske uprave istarske.

Dodaju da se od njihovih službenika očekuje da brinu o svom izgledu i osobnoj higijeni te da oni službenici koji poslove obavljaju u odori, svoj vanjski izgled usklade onako kako je utvrđeno Uputom o načinu nošenja dijelova policijske odore.

"Što se tiče djelatnika koji poslove obavljaju u građanskom odijelu, u Ministarstvu unutarnjih poslova ne postoji univerzalni "dress code", no postoje određena pravila odijevanja kojih se potrebno pridržavati, kao i u svim institucijama. Djelatnici koji su u neposrednom kontaktu s građanima i drugim institucijama svoj izgled i odijevanje trebaju prilagoditi situaciji, odnosno vrsti posla koju obavljaju", naglašavaju iz PU istarske.

Navode da je za odlaske na službene sastanke primjerena uobičajena poslovna odjeća, a za obavljanje poslova koji zahtijevaju tjelesnu aktivnost ili za one gdje nije primjerena uobičajena poslovna odjeća, dozvoljena je i ležernija, takozvana business casual odjeća.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter