među top 10 najboljih agencija

Rovinjski studio nagrađen na danima komunikacija: Čak tri nagrade Studiju Tumpić/Prenc

| Autor: Aleta Brattoni
 "Vrijeme je za tvoje vrijeme" i "Haskap - piće kozmonauta"Čak tri nagrade Studiju Tumpić/Prenc na ovogodišnjoj IdejiX

"Vrijeme je za tvoje vrijeme" i "Haskap - piće kozmonauta"Čak tri nagrade Studiju Tumpić/Prenc na ovogodišnjoj IdejiX


"Vrijeme je za tvoje vrijeme" i "Haskap - piće kozmonauta" projekti su s kojima je Studio Tumpić/Prenc, među najbrojnijom konkurencijom u povijesti IdejeX, izborio tri nagrade te se plasirao među top 10 najboljih agencija u Hrvatskoj. IdejaX, nacionalno natjecanje za kreativce, održava se u sklopu Dana komunikacija u Rovinju, a među rekordnih 160 prijavljenih radova na ovogodišnjem, 13. izdanju, Studio Tumpić/Prenc izborio je srebro i dvije bronce.

Projekt "Vrijeme je za tvoje vrijeme" osvojio je srebro u skupini najboljih ideja u poslovnim kategorijama, Best on Market, u kategoriji alkoholnih pića. Plasirao se i na treće mjesto u skupini najbolje izvedbe u službi ideje na području tržišnih komunikacija, i to u kategoriji dizajna. Nagrađeni projekt Studio je osmislio za vinariju Franc/Arman i njihovu limitiranu ediciju vina Teran Barrique, a nastao je kao reakcija na današnji ubrzan tempo života. Naime, mnogi u nestrpljenju i neznanju prerano otvaraju bocu terana, koji time gubi na kvaliteti. Stoga su se kreativci iz Studija Tumpić/Prenc odlučili na hrabar potez i bocu ovog vina zaključali u kutiju, vino tako dobiva potrebno vrijeme za sazrijevanje, a sazrijeva i vlasnik čitajući edukativne poruke s aplikacije dostupne putem QR koda s kutije koja javi pravo vrijeme za otvaranje.

Projekt "Haskap - piće kozmonauta", već prepoznat od Hrvatskog dizajnerskog društva i nagrađen na bijenalnoj izložbi hrvatskog dizajna 21/22, okrunjen je broncom u kategoriji rebranding skupine. "Haskap" OPG-a Majetić priča je o rebrandingu boce soka haskapa, sibirske borovnice, poznate kao piće kozmonauta. Pri okretanju boce korisnik shvaća da plodovi borovnice zapravo plutaju u bestežinskom stanju. Popivši sok, unutarnja strana etikete otkriva postotak minerala prisutnih u 100 grama haskapa prikazom planeta različitih veličina. Za realizaciju ove složene etikete zaslužan je Etikgraf.

- Pronaći se u društvu najvećih i najvažnijih brendova u Hrvatskoj nije mala niti jednostavna stvar, kažu suosnivači rovinjskog Studija, Anselmo Tumpić i Sara Prenc Opačić.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter