Laureati "Zlatna koza" za 2021 i 2022 (Snimio Dejan Štifanić)
U rovinjskom Hotelu Lone večeras su svečano uručene nagrade Zlatna koza - Capra d'oro za 2021. i 2022. godinu. Prestižne su to nagrade koje od 1994. godine, uz pandemijsku pauzu, dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije za izuzetan doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre.
Nagrade za životno djelo 2022. godine i izuzetan doprinos razvitku i promociji turizma Istre posthumno se dodjeljuju poznatom istarskom književniku i novinaru Dragi Orliću te Franku Lukežu, značajnom gastronomskom novinaru i publicistu, a koje su preuzele njihove obitelji.
Ovogodišnji dobitnici nagradi Zlatne koze su Authentic Istria - Good mood /Good food u kategoriji vizualne komunikacije, Grand Hotel Brioni Pula - Radisson Collection Hotel kao najbolji turistički proizvod, motovunska Srednjovjekovna tiskara Antico za najbolji inovativan proizvod i Weekend Media Festival kao najuspješniji event 2022. godine.
Povrh ovih, dodijeljene su još dvije Zlatne koze - posebna priznanja za inovativni i kontinuirani doprinos na podizanju kvalitete usluga i doživljaja kroz brojne programe pripala su Maistra Hospitality Groupu i Valamaru Rivieri.
Na temelju prijedloga Ureda TZ Istarske županije, povjerenstvo je donijelo jednoglasnu odluku da se nagrada Zlatna koza 2021. podjeli zaslužnim pojedincima - Corradu Pellizzeru, Guidu Schwengersbaueru i Antonu Ninu Kernjusu, posthumno za životno djelo i izniman doprinos razvitku i promociji turizma Istre. Nagrada Zlatna koza – Capra d'oro za 2021. godinu dodijeljena je i Stožeru civilne zaštite Istarske županije za izniman doprinos tijekom pandemije.
U kategoriji inovativnih proizvoda 2021. nagrade su dodijeljene Maro Smart Play konceptu koji je uspješno implementiran u Valamar Diamant Hotelu.
Priznanje za Turistički proizvod osvaja Svetvinčenat d.o.o. za projekt Kaštel Morosini-Grimani, kao i Adventure holiday i Sport plus za obiteljski projekt - Adventure parkovi Jangalooz u Fažani, Umagu i Pomeru.
Najboljim eventima 2021. proglašeni su Jedriličarski klub Uljanik za regatu MAXI ON - PULA, porečka Plava Laguna za 5150 Triatlon Poreč i Bike Triangle za biciklističku manifestaciju ISTRIA 300. Titula najboljih vizualnih komunikacija pripala je Maistra Hospitality Groupu za prezentaciju rovinjskog Grand Park Hotela kroz pet tematskih videa, Rose-Art video produkciji za film Kabola u jesen te TZ Središnje Istre i Level 52 za promotivni video Central Istria- Dare to explore u formi storytellinga.
Prijavljene kandidature ocjenjivale su se po kreativnosti, kvaliteti izvedbe i postignutom komunikacijskom učinku.