HTZ

ZBOG LOŠE EPIDEMIOLOŠKE SITUACIJE OTKAZANI SAJMOVI TURIZMA, PROMOCIJA SE SELI U VIRTUALAN SVIJET Veljko Ostojić: Sigurnost će biti osnovni motiv putovanja

| Autor: Chiara BILIĆ
 Berlin ITB

Berlin ITB


Zbog otkazivanja turističkih sajmova diljem Europe uslijed loše epidemiološke situacije promocija turističke 2021. godine seli se u virtualni svijet. Ove je godine već otkazan berlinski ITB (Internationale Tourismus-Börse) i fizičko izdanje najvećeg svjetskog sajma putovanja WTM-a (World Travel Market) u Londonu, a nedavno je oglašeno da se u siječnju iduće godine neće održati niti najvažniji europski sajam za kamping industriju i hrvatski kamping turizam u Stuttgartu CMT (Caravan, Motor, Touristik) namijenjen širokoj publici. No direktor Hrvatske udruge turizma (HUT) Veljko Ostojić smatra da to neće bitno utjecati na broj dolazaka i noćenja. Ako će išta doprinijeti dobroj turističkoj sezoni u Istri, onda je to, kaže, povoljna epidemiološka situacija.

- S obzirom na to kako stvari sada stoje i sljedeće će godine osnovni motiv putovanja biti sigurnost u najširem smislu te riječi. Moramo se potruditi biti sigurna turistička regija i svoju domaću zadaću napraviti kao što smo je napravili i ove godine, a to je da praktički nismo imali niti jedan slučaj zaraze, obrazlaže Ostojić.

Na sajmu u Stuttgartu je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) s dvadesetak suizlagača nastupala svake godine. Posebno je važan jer se održava u Njemačkoj, provlači pozornost publike i medija u cijeloj pokrajini Baden-Württemberg, koja je jedno od najizdašnijih turističkih tržišta u Europi. Uzimajući u obzir ovogodišnje brojke komotno se može reći da su upravo Nijemci spasili ovogodišnju turističku sezonu. Njemački autoklub ADAC objavio je rezultate istraživanja provedenog među svojim članovima gdje se Istra pokazala kao najpoželjnija regija-destinacija za autokampere i automobiliste.

Unatoč otkazivanju sajmova, za pretpostaviti je da će Nijemci i naredne godine, kao i prethodnih ostati naši gosti broj jedan, što zbog geografski povoljnog položaja, što zbog promocije koja se među tim tradicionalno stalnim gostima širi usmenom predajom. U to vjeruje i Ostojić.

- Gosti koji su došli ove godine uvelike su već bili kod nas, a kad smo počeli jače investirati u kampove pojavio se novi segment gostiju. U kampovima viših kategorija pojavili su se novi gosti koji su donedavno birali druge destinacije, ponajprije sjevernu Italiju, ali su se uslijed epidemiološke situacije odlučili za Istru. Po mojim informacijama, feedback onoga što su doživjeli daje nam realne osnove očekivati ih i sljedeće godine, veli.

Ako se, naglašava, ne dogodi nešto spektakularno pozitivno, kao što je pronalazak cjepiva protiv koronavirusa, 2021. neće biti ni približno dobra kao 2019., ali će Istra zbog svoje blizine i činjenice da će i sljedećih godina autodestinacije biti u privilegiranom položaju naspram destinacija u koje se ide avionom biti u relativno dobroj poziciji.

I u narednoj će godini, predviđa Ostojić, jako aktivne i prisutne biti last minute ponude, kao što će i, govori, u porastu biti korištenje novih tehnologija, primjerice online bookinga.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter