(Hina/EPA)
Sustav “Gradsko oko” - Internetska platforma posvećena dvosmjernoj komunikaciji s građanima o komunalnim problemima na riječkom području, predstavljen je u petak u riječkoj gradskoj upravi.
Građani putem „Gradskog oka“ mogu prijavljivati različite komunalne probleme, od grafita i vandalizma do oštećenja asfalta, prometnih znakova, sprava na dječjim igralištima, problema s javnom rasvjetom, olupinama vozila na javnim površinama, nepropisno odbačenog otpada.
„Gradsko oko“ je dostupno kao aplikacija za mobilne uređaje, a moguće ga je koristiti i putem internet stranice http://rijeka.oko.hr.
Nakon preuzimanja i pokretanja aplikacije, potrebna je registracija, odabir grada te prijava problema – potrebno je učitati fotografiju problema, navesti lokaciju ili adresu, opisati problem i podnijeti prijavu.
Aplikacija omogućuje da prijavitelj ima ažurnu informaciju o stanju obrade njegove prijave, tko ju je zaprimio te na prijavljeni e-mail dobiva obavijest nakon što je prijavljeni problem riješen.
U slučaju da prijavljeni problem nije u nadležnosti Grada Rijeke i povezanih tvrtki, građanin će dobiti informaciju i o tome, kao i informaciju kome je problem upućen na rješavanje.
“Gradsko oko” predstavili su gradonečelnik Rijeke Vojko Obersnel, pročelnica za komunalni sustav Irena Miličević, ravnatelj Direkcije za komunalno redarstvo Alen Razum i direktor tvrtke RI-ING NET, koja je razvila aplikaciju, Marko Andrić.
"Svjesni smo činjenice da će nam stići ogroman brojem prijava i fotografija, no vjerujem da smo uspjeli složiti sustav koji će u kratkom roku moći odgovoriti što je sa zaprimljenom prijavom građana“, rekao je prilikom predstavljanja Obersnel.