Istraživanje mreže Virtuoso Hrvatsku svrstava među top 10 destinacija u čak tri kategorije: najbrže rastuće, najpopularnije destinacije za milenijske putnike te najpopularnije internacionalne destinacije
U dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a u Hrvatskoj je ostvareno 373 tisuće dolazaka, što je godišnji porast od 23 posto, te 1,058 milijuna noćenja, 18 posto više nego lani u istom razdoblju. Ovi rezultati američko tržište svrstavaju u najbrže rastuća ove godine, poručuju iz Hrvatske turističke zajednice koja se nedavno predstavila na Virtuoso Travel Weeku u Las Vegasu, najznačajnijem turističkom događaju na američkom kontinentu. Na jubilarnom, 30. okupljanju predstavnika najutjecajnijih turističkih tvrtki specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja ove je godine zabilježena rekordna posjećenost. Među više od 6.000 sudionika iz 100 zemalja svijeta bili su i predstavnici hrvatskog turističkog sektora.
- SAD-a je za nas izuzetno važno tržište s kojeg na godišnjoj razini ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta. Potencijali daljnjeg razvoja itekako postoje zbog čega je strateški važno jačati promotivne aktivnosti i poziciju Hrvatske na ovom velikom tržištu. Sigurno je da pozitivnim trendovima značajno može pridonijeti naša kvalitetna suradnja s velikim turoperatorima i udruženjima, poput mreže Virtuoso koja ima partnere i suradnike u više od 50 zemalja svijeta, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Na Virtuoso Travel Weeku hrvatski su predstavnici održali brojne sastanke s kolegama iz specijaliziranih agencija za luksuzna putovanja iz SAD-a, Kanade, Latinske Amerike, Australije i Novog Zelanda te ih upoznali s novostima u turističkoj ponudi Hrvatske. Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, naglasila je da su udružene marketinške aktivnosti s Virtuosom jedan od ključnih prioriteta promocije Hrvatske na američkom tržištu.
- Popularnost Hrvatske i rast potražnje za našom zemljom unutar Virtuoso mreže bilježi rast od oko 28 posto. Odličnu poziciju Hrvatske potvrđuje i godišnje istraživanje Virtuosa koje nas svrstava među top 10 destinacija u čak tri kategorije: najbrže rastuće destinacije, najpopularnije destinacije za milenijske putnike te najpopularnije internacionalne destinacije, naglašava Rodin.
Sa 17.500 turističkih savjetnika iz 50 zemalja, godišnjim prometom višim od 23,7 milijardi američkih dolara te portfeljem više od 1.700 partnera, hotela i resorata, zrakoplovnih te kompanija za krstarenja, onsite turističkih agencija i turističkih zajednica, Virtuoso je jedna od najznačajnijih organizacija u segmentu luksuznih putovanja. Hrvatska u ovoj mreži ima šest članova: osim HTZ-a to su Leonidas Travel DMC, Calvados Club, Fortuna Travel, Hotel Villa Dubrovnik i Boutique Hotel Alhambra lošinjskih Hotels & Villas. (D. P.)