Neven LAZAREVIĆ
Unilineova dobit prije poreza porasla je za 16 posto, kaže se u priopćenju, u kojemu se ne navodi iznos dobiti.
U tok kompaniji ističu da je poslovni rezultat u 2018. godini odraz pravovremenog prepoznavanja i prilagođavanja promjenama te diverzifikacije turističkih proizvoda i tržišta izvan Europe, posebice u Aziji te sjevernoj i južnoj Americi, a planiraju se i veća ulaganja u indijsko tržište.
Povećanje broja dolazaka u 2018. u odnosu na 2017. godinu Uniline je ostvario sa svih tržišta, primjerice iz Kine preko 25 posto, te Singapura i Koreje oko 20 posto.
Uniline u Hrvatskoj i regiji godišnje opslužuje više od 390 tisuća gostiju zahvaljujući poslovnom sjedištu u Puli, uredu u Zagrebu, sestrinskim tvrtkama u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji te uredima i predstavništvima u Južnoj Koreji, Kini, Japanu i Tajlandu. Ekskluzivni je nositelj franšize Europcar za Hrvatsku te upravlja voznim parkom koji se u 2019. povećao na 1.500 vozila.
''Nema opstanka bez rasta, a rasta bez razvoja. U vremenu u kojem je razdoblje hiperpotražnje u turizmu u Hrvatskoj definitivno iza nas, nastavljamo pratiti promjene, promišljati i vući pravovremene poteze,'' izjavio je predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba.
On upozorava da treba riješiti nekoliko ključnih pitanja, među kojima su snižavanje PDV-a na konkurentnu razinu sa zemljama iz mediteranskog okruženja i reguliranje posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija u skladu s europskom praksom.
To bi po njegovoj ocjeni omogućilo ujednačeniju startnu poziciju u odnosu na konkurentne mediteranske turističke zemlje, kao i ulaganja u više plaće za zaposlenike.