ZAGREB

HURA najavljuje Dane komunikacija početkom travnja

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) najavila je u četvrtak program 8. festivala Dani komunikacija, koji će od 2. do 5. travnja u Rovinju okupiti oko tri tisuće domaćih i sudionika iz regije, uz poruku da je u marketinškoj i industriji komunikacija važno držati se zakonskih i etičkih okvira.  

"Uloga Dana komunikacija, kao i HURA-e je da educiraju tržište, a vjerujemo i da će svjetski poznati predavači, kao i do sada, o nama širiti dobar glas, što također potvrđuje da radimo nešto dobro za struku", kazala je na konferenciji za medije u HURA-i predsjednica njezine Uprave Anđela Buljan Šiber.

Na festivalu će ove godine predavanja, uz domaće, održati i neki od najpoznatijih svjetskih stručnjaka, a naglasak festivala je na edukaciji i promoviranju inovacija u marketinškoj i industriji komunikacija. Odgovore na razna pitanja vezana za industriju, poput onih zašto će oglašavanje uvijek biti jedna od najvažnijih sastavnica tog posla te zašto se psihološke i marketinške tehnike koriste za definiranje ljudskog ponašanja, dat će uz ostale i Rory Sutherland iz globalne agencije Ogilvy, kojeg nazivaju i najutjecajnjim strategom današnjice.

Predavanje će održati i trenutno jedan od najutjecajnijih direktora marketinga u svijetu prema Forbesu, Keith Weed, i brojni drugi, a na festivalu će se tradicionalno dodijeliti i nagrade za najbolje komunikacijske projekte.

Stanje struke u Hrvatskoj sve bolje

Komentirajući trenutno stanje struke tržišnog komunciranja u Hrvatskoj, Buljan Šiber za Hinu je kazala da se nakon kriznih godina svake godine primjećuju poboljšanja te da se otvara sve više agencija i to specijaliziranih, a najviše rastu one koje se bave digitalnim segmentom.

"Raste i broj članica HURA-e, sada ih je 40-ak, a sve one posluju relativno dobro, tim više što su većinom privatne, a privatni sektor i inače karakterizira prilagodljivost trendovima, fleksibilnost, praćenje trendova i promjena u poslovanju. Vjerujemo da će i 2020. za naše članice i struku biti pozitivna, pri čemu i mi dosta ovisimo o tržišnim svjetskim zbivanjima, potencijalnoj recesiji i drugom", istaknula je Buljan Šiber.

Na upit Hine osvrnula se i na slučaj Raiffeisen banke (RBA) koja je tražila PR agenciju koja će između ostalog vršiti pritisak na Ustavni sud oko slučaja kredita u švicarcima, kazavši  da u HURA-i "o tome znaju iz medija, kao i o ostavci predsjednika uprave te banke u Austriji".

Michael Müller u srijedu je na vlastiti zahtjev podnio neopozivu ostavku na mjesto predsjednika Uprave Raiffeisen banke (RBA), vezano uz negativnu percepciju javnosti oko pozivnog natječaja za odabir PR agencije. 

Müllerova ostavka na mjesto predsjednika Uprave RBA uslijedila je nakon što je otkriveno kako RBA traži PR agenciju koja će vršiti pritisak na Ustavni sud. Naime, kako je u nedjelju objavio portal Index u pozivu za odabir PR agencije RBA traži usluge kriznog komuniciranja oko slučaja kredita u švicarcima, a kako jedan od zadataka navodi i "vršenje pritiska na Ustavni i druge sudove u Hrvatskoj".

"To je svojevrsna poruka, netko je shvatio da pogriješio, čelni čovjek je donio neke svoje odluke i dao ostavku, što samo po sebi puno govori. Pratit ćemo i dalje, jer i to na neki način narušava reputaciju naše struke, a sve što ide ka tome nije dobro za nas. No, mislim i da je naše tržište već dovoljno zrelo i da se shvaća da postoje akteri na tržištu koji se drže zakona i etičkih normi struke, a tako posluje većina naših članica, birajući i s kime žele raditi", ocijenila je Buljan Šiber.

Naglasila je da je i u njihovom poslu važno držati se zakonskih i etičkih okvira, da djeluju preporukama i edukacijom, "ali nikako, nikako pritiskom na bilo koju instituciju ili slično".

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter