15 AUTORA I 23 PRIJEDLOGA

PULSKI FILMSKI FESTIVAL DOBIO NOVI VIZUALNI IDENTITET Najbolji prijedlog imao je nagrađivani dizajner Marko Rašić

| Autor: Zoran ANGELESKI
Vizualni identitet 68. PFF-a bit će prezentiran na proljeće

Vizualni identitet 68. PFF-a bit će prezentiran na proljeće


Peteročlano povjerenstvo jednoglasno je zaključilo da prijedlog autora Marka Rašića pod nazivom "Broj je simbol" zadovoljava vizualnu kvalitetu 68. Pulskog filmskog festivala, kaže se u vijesti o natječaju za izradu novog vizualnog identiteta predstojeće 68. Pule. Kako izgleda odabrano rješenje saznat će se tek u ožujku, za kad je planirana prezentacija novog vizualnoga identiteta.

Marko Rašić je, inače, dio dizajnerskog studija Rašić+Vrabec, koji je višestruko nagrađen za dizajn loga 66. Pulskog filmskog festivala, osvojivši renomirane nagrade Red Dot Award: Brand Design & Identity te Zlatnu nagradu na svjetskom natjecanju 'Worldwide Logo Design Award'.

- Jednostavne kompozicije i minimalističkih elemenata, rješenje je ponudilo prepoznatljive festivalske elemente kroz strukturiran piktogramski sustav koji uz minimalnu intervenciju i eventualne varijacije može biti drugačiji a zadržati jednake značajke, ustvrdilo je Povjerenstvo koje su činili Ketrin Milićević Mijošek (ravnateljica Muzeja suvremene umjetnosti Istre, Davor Kliman (ravnatelj Škole primijenjenih umjetnosti i dizajna), Miodrag Čerina (predsjednik Upravnog vijeća Pula Film Festivala), Gordana Restović (ravnateljica Pula Film Festivala) i Sanela Pliško (glasnogovornica Pula Film Festivala).

Na javni natječaj prijavilo se 15 autora s ukupno 23 prijedloga, a posebno su pohvaljeni radovi autora Tonija Žufića i Studija "Vrisak".

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter