VELIKA PROMOCIJA

Međunarodno priznanje za studio Rašić+Vrabec LOGOTIP LANJSKOG PULSKOG FILMSKOG FESTIVALA BRILJIRAO U KONKURENCIJI 8.600 PROJEKATA

| Autor: Zoran ANGELESKI
Festivalski logo nagrađen je Zlatnom nagradom na svjetskom natjecanju WOLDA (Foto: web stranica studija Rašić+Vrabec)

Festivalski logo nagrađen je Zlatnom nagradom na svjetskom natjecanju WOLDA (Foto: web stranica studija Rašić+Vrabec)


Nakon što im je prošlog ljeta, u konkurenciji čak 8.600 projekata, žiri sastavljen od 24 renomiranih stručnjaka dodijelio jednu od najprestižnijih međunarodnih priznanja, Red Dot Award: Brand Design & Identity za dizajn loga prošlogodišnjeg 66. Pulskog filmskog festivala, njegovi autori iz studija Rašić+Vrabec prošlog su tjedna za isti rad dobili Zlatnu nagradu na svjetskom natjecanju WOLDA - Worldwide Logo Design Award, u konkurenciji radova iz čak 30 zemalja.

- Ponosni smo što je ovaj naš logo jedan od najnagrađivanijih logotipa u povijesti Pulskog filmskog festivala. Ovaj je natječaj specijaliziran za logotipe pa je konkurencija možda bila najjača. To mu daje dodatnu vrijednost, kazao je jučer Marko Rašić iz nagrađenog tandema.

Korištenjem brojke '66' u logotipu naglašena je tradicija i dugovječnost samog festivala. Sama brojka je po sebi moćna i simbolična i dozvoljava brojne upotrebe i asocijacije. Snažno iskrivljene obrve pružile su logotipu humornu vrijednost. Gledatelji su na taj način sami interpretirali logo, koji su tumačili na različite načine; od očiju s obrvama, naočala, otvora kroz koje se proviruje, tlocrta Arene, filmske role pa čak i uskličnika itd. Od samog početka pokazao se kao inspirativan i primjenjiv, a reakcije publike su bile izvrsne.

foto

Na svjetskom tronu - Vedrana Vrabec i Marko Rašić

Osnivači višestruko nagrađivanog studija Vedrana Vrabec i Marko Rašić, profesionalno djeluju više od 15 godina; specijalisti su za dizajn u kulturi i za brendove koji žele postati kultura. Dizajniraju i kreiraju izložbe, prostore i proizvode, a svakom projektu pristupaju holistički, ekološki i društveno odgovorno te, kako sami kažu, uživaju u vođenju multidisciplinarnih timova za velike i male, jednostavne i složene muzejske projekte.

No, to nije jedini velik uspjeh hrvatskih dizajnera. Pored njih, na WOLDA natjecanju veliki su pobjednici 'Design Bureau Izvorka Jurić' s osvojenim zlatom i broncom za logotipe Nutris grupacije i Pet Networka te Boris Ljubičić sa srebrnom nagradom za logotip posvećen predsjedanju Republike Hrvatske Europskom unijom u prvoj polovici 2020. godine.

Nagrade je dodijelio međunarodni žiri koji su činili Anna Farkas, anagraphic, Budimpešta (Mađarska), Cheyne de Beer, kreativna direktorica, See&Co, Sydney (Australija), Chikako Oguma, art direktorica i grafička dizajnerica, Tokyo (Japan); Christian Baun, dizajner logotipa, Kopenhagen (Danska), Bill Gardner, direktor Gardner Designa, logolounge.com, Wichita (Kansas, SAD), Rodrigo Faustino, Commgroup Branding, São Paulo (Brazil) te Norbert Küpper, dizajner i organizator Wolde, Meerbusch (Njemačka).

Odluke ocjenjivačkog suda donesene su prema sljedećim kriterijima: logotip je morao odražavati originalnu i relevantnu ideju, jasno komunicirati identitet kompanije ili organizacije i biti besprijekorno dizajniran.

Broj 66 asocira na emotikon, na osmijeh

Vrijedi ovom prilikom ponoviti riječi Marka Rašića iz nagrađenog studija koje je izrekao na pulskoj premijeri i predstavljanju logotipa 66. Pule prije nepune dvije godine, u veljači 2019. Tada je kazao: "Broj 66 asocira na emotikon, na osmijeh. Budući da je ta brojka sama po sebi moćna i simbolična, dozvoljava upotrebe i asocijacije jednostavnog geometrijskog rješenja." Nasuprot trima demonskim šesticama, Rašić je u 'anđeoskoj numerologiji' naišao na definiciju broja 66, pa ju je tada prisutnim novinarima i pročitao: "Trebate se više voljeti i uživati u ljepoti. Ispred svojih, stavljate potrebe drugih ljudi. Morate biti kreativni i izraziti svoje osjećaje riječima, umjetnošću, kreativnošću i ljubavlju".

Nakon što su ljetos dobili uglednu Red Dot nagradu, Vedrana Vrabec i Marko Rašić kazali su: "Zahvaljujemo se i izuzetnom timu Pulskog filmskog festivala i posebice ravnateljici Gordani Restović i glasnogovornici Saneli Pliško s kojima smo najintenzivnije surađivali. Festivalski tim je stvarno izvrstan i uvijek dobro raspoložen, bez obzira na veliki pritisak i zahtjevne rokove".

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter