Vakula je konačno najavio minuse, što otvara nekoliko problema s automobilom. Pri niskim se temperaturama povećava viskoznost ulja u mjenjaču (postaje gusto) te se otežava ubacivanje ručnog mjenjača u stupnjeve prijenosa, posebice u stupanj za vožnju unatrag (rikverc), pri pokretanju potpuno hladnog motora (i mjenjača).
Tada može doći do zapinjanja ručice mjenjača i nemogućnosti šaltanja. Forsiranje ubacivanja ručice mjenjača u rikverc može oštetiti polužni mehanizam za izmjene stupnjeva (šaltanje) i kanđastu spojku za spajanje zupčanika s vratilom mjenjača, koja nema prstene za sinkronizaciju (ne ugrađuju se u mehanizam stupnja za hod unatrag).
Stoga je kod mnogih je novih automobila, pogotovo niže klase, teško ubaciti u 'rikverc' i kad je motor zagrijan, a posebice u hladnim jutrima. To je posljedica jednostavnog mehanizma za šaltanje, s jednostrukim sinkronima u mehanizmima stupnjeva za vožnju naprijed
Kako biste pri pokretanja hladnog automobila olakšali uključivanje stupnja za vožnju unatrag (rikverc) postupite na sljedeći način:
Kad upalite hladan motor pustite ga da radi 15-ak sekundi.
Papučicu spojke pritisnite do dna, pa je pustite i ponovno pritisnite do dna i držite pritisnutu.
Gurnite ručicu mjenjača u treći stupanj, pa povucite u četvrti
Ponovite prethodno: gurnite ručicu mjenjača u treći stupanj, pa povucite u četvrti.
Ubacite ručicu mjenjača u prazan hod (ler) i potom uključite u hod unatrag (rikverc). Ne bi trebala zapinjati!
Odmjereno otpustite papučicu spojke i krenite naprijed, odnosno natrag, ovisno o potrebi.
Stupnjeve prijenosa mijenjajte odmjereno, ni prebrzo, niti presporo.