Skok prodaje

Travanj je bio najbolji mjesec hrvatskog tržišta automobila u posljednjih šest godina

| Autor: Novi list
Renault

Renault


Hrvatsko tržište novih automobila imalo je najuspješniji travanj u posljednjih šest godina. Ovog travnja registrirano je 9.289 novih vozila, što je najbolji prodajni rezultat od svibnja 2019. kad je registrirano 9.149 novih automobila. U odnosu na travanj prošle godine to je rast od krupnih 31,1 posto.

Po pitanju brendova Renault je učvrstio prvo mjesto. S 1327 prodanih automobila zauzeo je 16 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj što je najbolji rezultat još tamo od lipnja 2020. godine. Iza Renaulta drugo i treće mjesto iz ožujka ponovili su automobili ste grupacije Škoda i Volkswagen, s tim da je Škoda zabilježila blagi pad u odnosu na sito vrijeme prošle godine (-1,4 posto), a VW značajan rast od 39,3 posto. Dacia je istisnula Suzuki s četvrtog mjesta iz ožujka, a Opel je s 9. skočio na šesto mjesto, pogurnuvši Toyotu na sedmo. Ostala tri mjesta među prvih 10 drže BMW, Hyundai i KIA kojoj je 335 automobila bilo dovoljno da se ugura među 10.

I dok Renault, Škoda i VW uživaju trajno veliko povjerenje kupaca automobila u Hrvatskoj, nekim drugim velikim europskim tvrtkama poput Peugeota (12. mjesto – 298 prodanih vozila), ili Citroena (15. mjesto – 164 vozila), ide nešto slabije, veliki Fiat neće pamtiti travanj u Hrvatskoj po dobrom. Naime, samo se 20 kupaca odlučilo za kupnju automobila firme iz Torina.

Što se tiče modela, Renault je zasjeo na vrh s neprolaznim Cliom (669 primjeraka) i Capturom (533). Slijedi Škoda Octavia s 447 prodanih primjeraka, pa VW T-Cross s 429. Na petom mjestu najpopularnijih modela nalazi se Dacia Duster s 347 primjeraka, iza njega su Opale Corsa (314) i Suzuki Vitara (245). Ford kao brend je 13. na listi najprodavanijih s 234 prodana primjeraka, a od toga 211 otpada na model Kuga što je bilo dovoljno za osmo mjesto u travnju. Listu deset najprodavanijih modela zatvaraju Suzuki Swift i Dacia Sandero.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter