postavite si izazov

Za još brže mršavljenje: Najbolje mjesto za šetnju koje sagorijeva više kalorija

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Pixabay)

Ilustracija (Pixabay)


Ako imate priliku uspeti se na brdo, ili ga zaobići ga u potpunosti, odaberite prvu opciju. Uspinjanje sagorijeva više kalorija od hodanja po ravnom terenu, ističe američki liječnik i trener Mike Bohl.

Nije isto niti po kojem se terenu krećete. Hodanje po pijesku, primjerice, zahtijeva dodatni napor i sagorijeva više kalorija nago hodanje po betonskom pločniku, ističe isti liječnik.

Ako u blizini nemate plažu ili teren za odbojku na pijesku, ne brinite. Odlične rezultate postići ćete i ako hodate po brdskim ili planinskim puteljcima. Kada pokušavate stabilizirati noge na neravnom terenu trošite više energije i kalorija.

Nemojte samo zaboraviti obući odgovarajuće cipele – uvijek se pobrinite da hodate u obući u kojoj su stopala sigurna i stabilna.

Što je najbolje za zglobove?

Ako imate zdravstvenih problema, odaberite teren koji je najblaži za vaše zglobove i noge. Najlakše je – hodati kroz vodu. Upišite se na vodeni aerobik i uživajte u laganim vježbama koje čine čuda za cijelo tijelo, ali ne stvaraju veliki pritisak na zglobove.

Na zglobove blaže djeluje i hodanje po traci za trčanje koja se može naći u većini teretana, a koju neki imaju i kod kuće. Nećete pogriješiti i ako odaberete šetnju po atletskoj stazi.

Travnate površine su mekše i bolje od kamenitih puteljaka, dok je pijesak iznimno nestabilan i nezahvalan za hodanje. Najveći pritisak na zglobove donosi nam, pak, hodanje po betonu.

Razmislite što je najbolja opcija za vas ovisno o zdravstvenoj situaciji, a po potrebi savjetujte se sa stručnjakom prije nego što se upustite u ozbiljniji trening, piše zadovoljna.hr.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of