DANI HRVATSKOG TURIZMA

Stručnjaci: Održivog turizma i duže sezone nema bez investicije u hotele

Hotel Lone u Rovinju

Hotel Lone u Rovinju


Jučer je predstavljen i Strateško marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. godine, a u kojem će naglasak biti na održivosti, digitalizaciji kao ključnoj odrednici konkurentnosti, jačanju kvalitete usluga te na novom pristupu marketinškim aktivnostima. Tako je cilj da turistička Hrvatska već do 2026. bude prepoznata kao održiva destinacija visoke vrijednosti koja pritom nudi široki spektar autentičnih kvalitetnih turističkih doživljaja različitim segmentima potrošača.

Ta će se vizija ostvariti korištenjem ključnih konkurentskih prednosti, dok su strateški prioriteti fokusirani na vodeće proizvodne brendove unutar portfelja turističkih proizvoda, kao što su iskustvo u prirodi, citybreak, MICE, odmor u hotelima uz more, nautički turizam i slično. S druge strane, kao proizvodni brendovi podrške razvijat će se hrvatska ruralna iskustva, wellness i zdravstveni turizam, avantura i sport, gastronomska iskustva, otoci i more te privatni smještaj i kampovi, dok će se kao komplementarni proizvodni brendovi isticati kulturna iskustva, festivali i događanja te riječna krstarenja.

U sklopu jučerašnje panel rasprave "Kako biti izvrstan" u organizaciji Hrvatske gospodarske komore raspravljalo se kako mjeriti izvrsnost u hotelijerstvu, poboljšati kvalitetu usluge i učiniti zadovoljnijim krajnjeg korisnika, a u svrhu stvaranja konkurentnijeg hrvatskog turizma. U razgovoru su sudjelovali predstavnici Instituta za turizam, hotela Martinis Marchi, hotela Esplanade, turističke konzultantske tvrtke TrustYou i Vise Europe, uz moderatorsko vodstvo Sandre Janković, dekanice Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Ona je, naime, prezentirala podatke koji pokazuju da iako gosti naše hotele u odnosu na konkurente na Mediteranu ocjenjuju najvišim ocjenama, posebno naglašavajući lokaciju i kvalitetu usluge kao najveće prednosti, ostvarena prosječna cijena sobe niža je od konkurenata u mjesecima pred i posezone, te nešto viša od Italije, Portugala i Grčke u sezoni. Prostora za povećanjem cijena ima ukoliko se u budućnosti bude ulagalo u kvalitetu i povećanje izvrsnosti poslovanja, a osobito u segmentu 5 zvjezdica, jedan je od zaključaka, kao i taj da uz sezonalnost, koja je najveća boljka hrvatskog turizma, zaokret prema održivijem korištenju resursa i produženju sezone nije moguć bez jačanja hotelijerskog sektora i novih investicija. U prilog tome govori podatak da je i u 2022. gotovo duplo više noćenja ostvareno u privatnom u odnosu na hotelski smještaj.


Podijeli: Facebook Twiter








Web kamere

Pula

Pula: Banjole bay
Pula: Banjole bay

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of