Boris Žgomba (Dejan ŠTIFANIĆ)
Ulazimo u razdoblje u kojem će biti puno teže popuniti postojeće kapacitete koji su već na tržištu. Naslućujući takve trendove u Unilineu smo već prije dvije, tri godine krenuli s jednom proaktivnijom obradom tržišta, načinom suradnje sa vlasnicima smještajnih kapaciteta, a pojačali smo i kanale prodaje i mislim da se rezultati toga već vide, rekao je predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba
Kako oblikovati optimalnu turističku ponudu i cijenu, povećati atraktivnost smještaja za goste i produžiti sezonu, te pritom ostvariti dobre rezultate neka su od pitanja na koja su privatni iznajmljivači jučer odgovore mogli dobiti na predavanju koje je organizirano u sklopu Dana otvorenih vrata najvećeg turoperatera u regiji, pulskog Unilinea.
Nekoliko uzastopnih uspješnih turističkih sezona potaknulo je streloviti rast kapaciteta u privatnom smještaju, pa je tako u samo godinu dana taj sektor hrvatskog turizma tržište preplavio s više od 60 tisuća novih kreveta, odnosno smještajem koji premašuje cjelokupne smještajne potrebe stanovništva grada veličine Pule.
Interes
"To je ogroman rast kapaciteta koji ne prati adekvatan porast potražnje koja je prema dosadašnjim rezultatima na razini lanjske godine. To u principu znači da ulazimo u razdoblje u kojem će biti puno teže popuniti postojeće kapacitete koji su već na tržištu. Naslućujući takve trendove u Unilineu smo već prije dvije, tri godine krenuli s jednom proaktivnijom obradom tržišta, načinom suradnje sa vlasnicima smještajnih kapaciteta, a pojačali smo i kanale prodaje i mislim da se rezultati toga već vide", govoreći na tu temu kazao je predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba.
Iznajmljivači su pokazali interes za tu priču u kojoj Uniline upravlja na neki način njihovim kapacitetima, odnosno tureoperater se brine o cijenama, o popunjenosti smještaja, a kroz novu uslugu brinut će se i o čišćenju.
"Na neki način profesionaliziramo taj odnos koji se ne svodi samo na odnos u kojem mi prodajemo apartmane, a oni primaju goste, već se radi o daleko većem angažmanu i jednih i drugih jer će takav angažman jednostavno biti neophodan ukoliko želimo biti zadovoljni rezultatima narednih godina", kazao je čelni čovjek Unilinea.
Najveći dio turističkog prometa, kad je u pitanju privatni smještaj, u proteklim se godinama odvija putem postojećih on line platformi koje su velike, djeluju na globalnoj razini, te su, kako kaže Žgomba, isključivo "kanalizator potražnje".
Direktno na goste
"To znači da kad imate izvrsnu potražnju za destinacijom kakva je bila za Hrvatskom u zadnje tri godine, onda i velike platforme generiraju velike rezultate. Međutim one ne kreiraju potražnju, nisu generatori potražnje i neće neodlučnog gosta dodatno motivirati da odabere neku destinaciju. Upravo u tom dijelu mi vidimo svoj prostor jer idemo direktno na goste, idemo direktno na partnere, radimo agresivni i decidirani marketing i da budem iskren, bez namjere da se uspoređujemo s bilo kim, ali mi smo ipak hrvatska agencija i nemamo drugih destinacija u koje namjeravamo dovoditi goste osim Hrvatske", kazao je Žgomba.
Dan otvorenih vrata iskorišten je i za posjet studenata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli koji su imali priliku obići urede, upoznati se s poslovnim aktivnostima kompanije, te dobiti informacije što se od njih očekuje i traži ukoliko nakon završetka školovanja poslovnu karijeru požele početi graditi kao dio uspješnog Unilineovog poslovnog tima.