Duško MARUŠIĆ ČIČI
Garaža i prizemlje imat će prema odredbama PUP-a Stari Grad stopostotnu izgrađenost, ali kvadratura etaža sa stanovima je na nekih 50 posto površine parcele, tako da će prozori okolnih stanara imati otvoren prostor od 30-ak metara do zgrade, rekao je Sergio Banović
Početkom tjedna počelo je sondiranje tla na parkiralištu u Veronskoj ulici u Puli, a od analize tla i rezultata ovisit će na koji način će teći izgradnja stambeno-poslovne četverokatnice koja će ispuniti još jednu rupu u gradskom tkivu.
Investitor Sergio Banović, vlasnik zemljišta, odnosno sadašnjeg parkirališta uz Automat club, a koji posjeduje i više nekretnina u starom gradu i šire, rekao nam je da bi gradnja zgrade trebala početi do kraja ove godine.
- U planu je izgraditi urbanu vilu, odnosno zgradu s 14 stanova i s velikim poslovnim prostorom od 600 kvadrata u prizemlju i podzemnom garažom. Takva zgrada, bude li išlo sve po planu, može se završiti za godinu dana. Možda za to vrijeme poslovni prostor i ne bude gotov, ali stanovi da, rekao nam je Banović.
Stoga je prerano već sada govoriti tko bi uzeo u zakup poslovni prostor. Kaže nam da ni stanove od 80 do 100 kvadrata, koji će se nalaziti na prve tri etaže, po četiri na katu, te dva penthousa na zadnjoj etaži, neće prodavati dok god građevinska dozvola ne postane pravomoćna. A uvjet da se izda dozvola za gradnju je i da investitor prođe kroz višemjesečni integralni proces, odnosno izradu trodimenzionalnog prikaza buduće građevine i usuglašavanje visine, gabarita, čak i boje građevine s gradskom upravom, do konačnog rješenja. Trodimenzionalni prikaz nužan je, kako kaže investitor, i da se vidi kako će novogradnja funkcionirati u prostoru u odnosu na okolne zgrade.
- Garaža i prizemlje imat će prema odredbama PUP-a Stari Grad stopostotnu izgrađenost, ali kvadratura etaža sa stanovima je na nekih 50 posto površine parcele, tako da će prozori okolnih stanara imati otvoren prostor od 30-ak metara do zgrade. I prema prostorno-planskoj dokumentaciji je uvjet da se zgrada diže prema ulici, dok u pozadini mora ostati otvoren prostor, rekao je Banović.
Otprilike na mjestu sadašnjeg ulaza u dvorište, odnosno parkiralište, nalazit će se ulaz u zgradu, a drugi ulaz u drugo dvorište dalje niz ulicu pretvara se u tunel za vozila koji će služiti i stanarima susjednih zgrada i kao ulaz u podzemnu garažu novogradnje. I taj je ulaz Banović kupio, ali, kaže, preko njega mora osigurati prolaz susjedima kao što su ga koristili i do sada.