Akademija razvoja lokalnih zajednica okupila je ove godine 15 ljudi koji su pokazali da svjesno žive svoje mjesto te da vrednuju život u svojoj zajednici.
Ciklus radionica koje su se održale proteklog vikenda u sklopu Akademije omogućile su sudionicima da steknu potrebna znanja o razvoju zajednice, da saznaju koje su osobne vještine potrebne za pokretanje društvenih programa, te kolika je važna vidljivost ideja koje imamo, ali i naša vidljivost i pozicioniranje u društvu.
Predavači na Akademiji bili su Helga Možé, upraviteljica Zaklade za poticanje partnerstva i razvoj civilnoga društva, Nataša Vrsaljko Alić, certificirani business i life coach iz centra Abeona te Muamer Mujević, direktor marketinške agencije Iconis. Sam početak Akademije krenuo je s pojmom zajednice i društvenim kapitalom zajednice.
Upraviteljica Zaklade provela je sudionike kroz mapiranje svoje zajednice kako bi se sagledali infrastukturni, ljudski, društveni resursi kao potencijal koji se može staviti u funkciju povećanja društvenog kapitala pojedine zajednice. A koje su to osobne vještine koje su nam potrebne za pokretanje društvenih programa na lokalnoj razini približila je i podsjetila sve sudionike Nataša Vrsaljko Alić. O brendiranju, društvenim mrežama, digitalnom marketingu, te važnosti prepoznavanja onoga što radimo u zajednici teme su koje je pozitivnim pristupom prenio Muamer Mujević. Polaznici Akademije su ljudi koji dolaze iz Medulina, Rovinja, Umaga, Krka, Praputnjaka, Ozlja, Karlovca, Ogulina, Petrinje, Siska, Pregrade, Oroslavja i Zaboka.