Nakon posljednjeg članka o "brodu-garaži", dugogodišnjem projektu koji je prvo, prije dvadesetak godina ismijavan, a u posljednje vrijeme sve više spominjan kao mogućnost rješavanja prometnih problema centra grada, iznova se počelo pričati o velikom plutajućem prostoru koji bi prihvatio velik broj vozila.
Brod-garažu usmjeravaju u Uljanik
Međutim, s obzirom da nam je Grad Pula, na upit zašto se ne pokuša plutajućim objektom riješiti ljetni problem parkiranja, odgovorio da je "Pula tritisućljetni grad u kojemu je planirane radove u pravilu potrebno usuglasiti s Konzervatorskim odjelom, a neke je, u tom smislu, i nemoguće ostvariti…", postalo je jasno da za "brod-garažu" u središnjem dijelu pulske luke nema potrebnog odobrenja nadležnih, odnosno konzervatora, čija je riječ posljednja kada se radi o bilo kakvom projektu u pulskoj starogradskoj jezgri u koju spada i riva.
Naime, prema našim saznanjima, kada se spominjala plutajuća garažna kuća, problem nisu bile financije jer se prije nekoliko godina pojavilo više zainteresiranih ulagača, koji su imali namjeru naručiti pet takvih brodova garaža te ih, osim u Puli, postaviti na obale Venecije, Barcelone i Monte Carla, i to ne samo kao parkirni prostor već i svojevrsni trgovačko-poslovni prostor. (G. ROJNIĆ)