ZA SRETNIJE ODRASTANJE

BESPOVRATNA SREDSTVA: Grad Pula dobio tri milijuna EU kuna za vrtiće

| Autor: Glas Istre
Ilustracija

Ilustracija


Gradu Puli dodijeljena su bespovratna sredstava Europske unije u iznosu od gotovo 3 milijuna kuna za projekt "Pulski vrtići za sretnije odrastanje".

Projektom su obuhvaćene sve tri predškolske ustanove kojima je osnivač Grad Pula, a koje su ujedno i partneri u projektu.

Uvažavajući prava i slobodu djece i roditelja na izbor vrste, sadržaja i oblika programa za dijete i njihovo sudjelovanje u konstruiranju programa vrtića, Dječji vrtić Pula je izradio "Alternativni odgojno-obrazovni program prema koncepciji Marije Montessori", koji je već afirmiran i izvrsno prihvaćen u Hrvatskoj, kao i u Europi.

Drugi program pod nazivom "I psi idu u vrtić" je pružanje usluge produljenog radnog vremena vrtića. Program "I psi idu u vrtić" omogućit će nastavak odgojno-obrazovnog rada nakon završetka cjelodnevnog programa. Osiguravanjem ove vrste usluga doprinijet će se ravnoteži poslovnog i obiteljskog života obitelji s uzdržavanim članovima.

Program "I psi idu u vrtić" utemeljen je na razvojno-humanističkom pristupu i pruža podršku roditeljstvu i zaštitu djece od nepovoljnih utjecaja stvarajući zdravo i podržavajuće okruženje. Program je inkluzivan te će u njemu sudjelovati i djeca s teškoćama u razvoju upisana u DV Pula, Područni objekt Centar.

U Dječjem vrtiću "Mali svijet" Pula tijekom provedbe projekta "Pulski vrtići za sretnije odrastanje" provodit će se aktivnosti: igraonica za potencijalno darovitu djecu, sportska igraonica, boravak u prirodi kroz program "Vrtić u prirodi", program "Serva za budućnost", gdje će se djeci približiti elementi stolnog tenisa, igraonica ranog učenja engleskog jezika te produženi boravak u vrtiću "Izvor" za djecu dežurne skupine.

Dječji vrtić Rin Tin Tin provodit će glazbene radionice. Voditeljica radionice će za vrijeme tih susreta motivirati djecu prema kreativnom istraživanju glazbe, kroz igru i vježbe. Cilj radionice je eksperimentirati nastanak zvuka, ritma i glazbe. Igre i vježbe obuhvaćat će asocijaciju glazbe sa zvukovima iz prirode i glasanjem životinja, usporedbe ritma i brojeva, te korelacije melodije sa slikama. Osim toga, djeca će sama izrađivati instrumente koji mogu proizvoditi zvukove. Pri završetku radionica predviđena je organizacija prezentacije otvorene za publiku i roditelje u kojoj bi djeca pokazala nove vještine i sposobnosti.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter