Rastom standarda prema kraju 1930-ih, pulske su ulice bile sve napučenije motornim vozilima, automobilima i motociklima. Automobile su, uglavnom, posjedovale samo gradske i državne službe, te pokoji privatnik. U čitavoj Istarskoj provinciji 1924. godine cirkuliralo je 113 motocikala, 88 osobnih automobila i 43 autobusa
Godine 1934. staru je tramvajsku liniju u Puli zamijenilo šesnaest autobusa privatnog prijevoznika Grattoni. Tri su linije iz centra grada (Giardini) vozile sve do Stoje i Verudele, od 6.30 do 24h.
Što se tiče međugradskog prijevoza, Pulu su s Rijekom, Labinom, Boljunom, Rovinjom, Medulinom, Fažanom (spoj s brodom za Brione) i Vodnjanom povezivale autobusne linije tvrtke Impresa Autovie Istriane - Cesare Torta.
Polazak i dolazak autobusa bio je najprije uz pulske Giardine. Primjerice, vožnja do Rijeke trajala je 3 sata i 40 minuta Ranojutarnji polazak iz Rijeke za Pulu bio je tempiran da krene nakon dolaska vlaka iz Budimpešte i Zagreba, a u Pulu je dolazio u 10.40 sati. Međugradski autobusi 1938. godine dobivaju novo polazište i odredište u gradu, modernu autobusnu postaju u Ulici Carducci. Tada je već i postojala linija Pula - Trst.
Rastom standarda prema kraju 1930-ih, pulske su ulice bile sve napučenije motornim vozilima, automobilima i motociklima. Automobile su, uglavnom, posjedovale samo gradske i državne službe, te pokoji privatnik. U čitavoj Istarskoj provinciji 1924. godine cirkuliralo je 113 motocikala, 88 osobnih automobila i 43 autobusa. Godine 1933. bilo je 659 automobila i 44 autobusa. Na Ulici Carducci, unutar zgrade nove autobusne stanice, postojala je prodajna filijala automobila marke Lancia. Početkom 1940-ih, također, u Puli nalazimo četiri privatna iznajmljivača osobnih vozila, pet iznajmljivača teretnih vozila i šest privatnih garaža. NaGiardinima i pored trga Portarata bile su točionice, pumpe za gorivo. Na tablicama u čitavoj Istri pisalo je PL, dezignacija za središte provincije, Pulu (Pola).
Povijesna zanimljivost za Pulu je održavanje svetkovine zaštitnika putnika i vozila, sv. Kristofora (sagra di San Cristoforo) pri kraju svakoga srpnja u godini. Kako je ona izgledala, prikazat će nam opis iz tadašnjih novina: ujutro 25. srpnja 1932., održana je jedna takva manifestacija u Puli, na trgu ispred pulske katedrale pored Rive. Prisustvovale su važne ličnosti provincijske uprave, na čelu s tadašnjim Prefektom (šefom provincije), Italom Foschijem (na tome položaju od 1931. do 1933.), uz participaciju predstavnika moto-klubova, sindikata vozača itd.
Kako piše tisak, na svetkovinu je dovezeno mnoštvo vozila: luksuzni automobili u vlasništvu Prefekture, policijske uprave, općine, vojske i mornarice, raznorazni automobili u vlasništvu privatnih osoba, autobusi, vatrogasna vozila, kamioni i veliki broj motocikala. Uslijedio je defile vozila koje je župnik blagoslivljao pri njihovom prolasku, a svaki je učesnik dobio malu sličicu s likom sveca. Nije bilo puno automobila, ali je i tada, bar jedan dan, bio lagani ljetni gužvanac na Rivi!