coworking pula

Dan otvorenih vrata u organizaciji Istarske razvojne agencije

| Autor: Glas Istre
(Coworkig Pula)

(Coworkig Pula)


U srijedu, 8. listopada 2025. godine održan je u poduzetničkom centru Coworking Pula u
organizaciji Istarske razvojne agencije, Istarske županije te Grada Pule Dan otvorenih
vrata Poduzetničkog centra COWORKING PULA i EU projekata Istarske razvojne agencije u
funkciji razvoja poduzetništva na kojem sudjelovalo više od šezdeset zainteresiranih
sudionika raznih profila uključujući učenike Ekonomske škole Pula.

Uvodno se sudionicima obratila pomoćnica direktora IDA-e, Tamara Kiršić, koja je
istaknula kako Centar djeluje i živi već pune dvije godine kao novi vid poduzetničke
potporne infrastrukture u Puli te kako je Coworking prostor do sada koristilo 660 korisnika različitih profila i nacionalnosti, dok je u Centru održano više od 250 događanja za 14.450 sudionika.

(Coworkig Pula)(Coworkig Pula)

Isto tako je Centar ugostio 25 vođenih posjeta te se može ustvrditi da se
Coworking polako etablira na poduzetničkoj sceni Pule, ali i šire, obzirom na brojne
međunarodne projekte koje IDA provodi, imajući prije svega u vidu rezultate koji
doprinose razvoju poduzetništva u Istarskoj županiji, istaknula je Kiršić.

Sudionicima su se obratile i dr.sc. Cinzia Zubin, pročelnica Upravnog odjela za
gospodarstvo Istarske županije te Sanja Kantaruti, pročelnica Službe Gradonačelnika i
Gradskog vijeća p.o. Gradonačelnika Grada Pule, koje su istaknule značaj i mogućnosti
suradnje i razvoj novih oblika poduzetništva u centru kao što je Coworking Pula te
pojasnile mjere podrške koje Istarska županija te Grad Pula pružaju poduzetnicima.

Tijekom događanja su zaposlenici Istarske razvojne agencije predstavili ključne segmente
djelovanja i ponude Centra Coworking Pula, potom aktualne programe financijske i
obrazovne podrške za poduzetnike, kao i šest aktualnih EU projekata u provedbi u funkciji
razvoja poduzetništva.

(Coworkig Pula)(Coworkig Pula)

Isto tako je održana vrlo popraćena praktična radionica na temu: Put od ideje do
realizacije: osnove poduzetništva i ključni alati za pokretanje poslovanja, koju je vodila
Mojca Tavčar-Benčić, stručnjakinja za poslovno savjetovanje i edukaciju s dugogodišnjim
iskustvom u podršci poduzetnicima.

Kroz interaktivni program sudionici su imali prilike upoznati se s pravnim oblicima poslovanja, procesima osnivanja subjekata, korištenjem elektroničkih usluga servisa eGrađani, administrativnim obvezama te osnovama financijskog planiranja i dostupnim izvorima financiranja.

Više od 40 zainteresiranih posjetitelja sudjelovalo je isto tako u vođenom obilasku Centra, a korisnicima s iskazom interesa bilo je omogućeno i besplatno dnevno korištenje tzv."open spacea", odnosno otvorenog prostora za rad u prizemlju i na prvom katu Centra, koji raspolaže s 40-ak radnih jedinica potpuno opremljenih za rad, poduzetnika, slobodnih profesionalaca, digitalnih nomada te srodnih ciljanih skupina.

Navedeno se događanje provodi se kao dio informativne i promotivne kampanje pod
nazivom Dani otvorenih vrata EU projekata koju provodi Ministarstvo regionalnoga
razvoja i fondova Europske unije, s ciljem predstavljanja EU projekata široj javnosti.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama