(Foto SMSI Dante Alighieri)
Nastavnici Tea Šumberac, Svebor Smodlaka i Denis Gentilini, djelatnici TSŠ-S.M.S.I. Dante Alighieri Pula-Pola, od 5. do 9. svibnja sudjelovali su na trećoj od tri predviđene mobilnosti u sklopu dvogodišnjeg Erasmus+ projekta KA210-SCH-E8E07447 – Python - Learning by challenges and projects (Python - Učenje kroz izazove i projekte) koja je održana u gradu Mossu, u Norveškoj.
Uz domaćine, nastavnike iz srednje škole Malakoff videregående skole sudjelovali su i nastavnici iz talijanske srednje škole ISII Marconi iz grada Piacenza.
(Foto SMSI Dante Alighieri)
Projekt je dio strateškog plana internacionalizacije koji dijele škole sudionice. Kako je za postizanje učinkovitih i inovativnih informatičkih kurikuluma potrebno imati viziju zajednice, dijeliti inovativna iskustva i stvarati globalnu obrazovnu zajednicu bez granica, nastavnici iz partnerskih škola vjeruju da bi se proučavanje Pythona uz primjenu aktivnih metodologija, posebice suradničkog učenja temeljenog na izazovima (CLBC - Collaborative Learning Based in Challenges), moglo pokazati uspješnim u povećanju motivacije učenika, omogućavajući im razvijanje vještina kroz razvoj "izazova" koji odgovaraju stvarnim potrebama lokalnog konteksta i povećanju razine učenja u usporedbi s tradicionalnom nastavnom aktivnošću.
Glavni cilj projekta je doprinijeti inovacijama u srednjoškolskom obrazovanju i osposobljavanju, baveći se digitalnom transformacijom kroz razvoj digitalne spremnosti, otpornosti i sposobnosti, nudeći podršku učiteljima kroz uvođenje novih metoda i pristupa učenju i poučavanju te razmjene iskustava, stvaranje materijala i resursa koji će omogućiti partnerima testiranje novih aktivnih metodologija.
(Foto SMSI Dante Alighieri)
Tijekom trajanja projekta sve partnerske škole razvijale su aplikativne "studije slučaja" povezane sa studijskim područjima svojih učenika razvijajući projekte koji se provode korištenjem CLBC metodologije. U završnom dokumentu, koji je u izradi, objaviti će se studije slučaja u kojima će se prikazati učenje Pythona kroz izazove i projekte, a obuhvatiti će primjere učenja Pythona kroz primjere u matematici, u mobilnoj robotici te u korištenju kolaborativnih robota i umjetne inteligencije.