PULSKI POŠTAR NE ZVONI NI JEDANPUT

Gianni Tanković sa Stoje: Poštar mi nije ni pozvonio, nego potpisao primitak rješenja MUP-a umjesto mene i ostavio ga 

| Autor: Jelena MILOVIĆ
Ilustracija (snimio Dejan ŠTIFANIĆ)

Ilustracija (snimio Dejan ŠTIFANIĆ)


Nakon objave članka u kojem se stanovnice Stoje žale na usluge Hrvatske pošte, odnosno kašnjenje pošiljki, javilo nam se još nezadovoljnih građana Pule koji opisuju svoja negativna iskustva. Gospodin Gianni Tanković tako piše o svom nedavnom iskustvu s primitkom pošte na Stoji, koje je vrlo specifično.

"Ja sam poštu, odnosno preporučeno pismo MUP-a dobio, ali mi je ostavljeno u poštanski sandučić bez najave i mog potpisa. Poštar je potpisao umjesto mene primitak rješenja na koje sam imao 15 dana vremena žalbe zbog prekršaja u prometu. Zanimljiva stvar je da sam bio doma za vrijeme isporuke jer sam imao covid i bio u izolaciji, znači nije zvonio na parlafon, nego je jednostavno potpisao i ubacio. Javio sam se osobno MUP-u, gdje su jednostavno odgovorili da znaju da se to događa, da im nije prvi put. Ja nisam imao posljedice radi zakašnjenja čitanja rješenja, ali kažem, tako netko može izgubiti pravo na žalbu na puno, puno ozbiljnije postupke kao što su financije, ili ne dao Bog pravo na stan ili tko zna što", navodi on svoje iskustvo.

A da problemi nisu locirani samo na ovaj kvart, potvrdio nam je i Dušan Bunčić koji živi na Monvidalu.

- Od polovice siječnja primjećujem da ne dostavljaju poštu. Neke su pošiljke stigle sa zakašnjenjem, a očekujemo, recimo, produženje kartica, osiguranje, pa je supruga otišla u poštu u Koparsku ulicu gdje su joj rekli da oni nemaju ništa s tim i poslali su je u glavnu poštu. Na kraju sam otišao ja, a to kako tamo stvari funkcioniraju, to biste trebali iskusiti. Mlada službenica mi je prvo rekla da nije ovlaštena da mi kaže bilo što, što se događa i zašto se pošta ne dostavlja. Tražio sam šefa, a rečeno mi je da mi ne može reći kako se on zove. Pitao sam ih, s pravom, čemu oni služe; ne dostavljaju poštu, ljudi će dobivati ovrhe, a svjestan sam da je i ona sama na dnu hijerarhije. Inzistirao sam na tome da pogleda u njihovom skladištu ima li moje pošte. Jedanaest pošiljki je bilo tamo. Da puknete, prepričava Bunčić.

Požalio se i na Službu za korisnike, na koju se upućuju građani s pritužbama. Prema njegovim riječima, i tu se na telefonu čeka unedogled da se netko javi, a često se to i ne dočeka. Govori nam i da se službenice u pošti ne žele izjašnjavati, navodeći da nemaju ništa s tim, a na kraju ipak spominju nedostatak radnika.

"Šefovi s velikim primanjima bi trebali osigurati da djelatnika ne fali", mišljenja je gospodin Bunčić, koji kao krajnji korisnik smatra da nije dužan, zajedno s ostalima građanima, ispaštati zbog problema koji postoje s kadrom u Pošti.

Iz Hrvatske pošte su nam, podsjećamo, na upit o razlozima kašnjenja pošiljki na Stoji odgovorili da je velik broj poštara pokošen gripom pa su, kažu, poslali dodatnog poštara u ispomoć. U međuvremenu smo poslali novi upit Hrvatskoj pošti: je li najveći problem u nedostatku poštara i hoće li Pošta snositi eventualne troškove građana nastale zbog kašnjenja pošiljki. Odgovor do zaključenja teksta nismo dobili.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter