OBLJETNICA

Tvrtka Brioni Pula obilježava 75. godina kontinuiranog rada. U studenom putnicima nude popuste

Svim svojim putnicima, počevši od petka, Brioni će omogućiti značajne popuste na tuzemnim linijama - 15 posto na cijenu karte u jednom smjeru i čak 35 posto popusta na cijenu povratne karte. Usto, za djecu do 12 godina i dalje vrijedi 50 posto popusta na jednosmjernu i povratnu kartu. U pripremi su i Brioni loyalty kartice

| Autor: Doria Mohorović
Brioni

Brioni


U povodu 75. obljetnice rada, tvrtka Brioni Pula odlučila je u studenom, rođendanskom mjesecu, ponuditi razne pogodnosti svojim korisnicima. Naime, svim svojim putnicima, počevši od petka, omogućit će značajne popuste na tuzemnim linijama - 15 posto popusta na cijenu karte u jednom smjeru i čak 35 posto popusta na cijenu povratne karte. Usto, za djecu do 12 navršenih godina i dalje vrijedi pogodnost od 50 posto popusta na jednosmjernu i povratnu kartu.

Poduzeće, čija je osnovna djelatnost prijevoz putnika u zemlji i inozemstvu, porijeklo vuče iz 1947. godine, a osnovano je pod nazivom Autopoduzeće za Istru. U međuvremenu je tvrtka, koja trenutno broji stotinu zaposlenih, promijenila nekoliko imena, a današnji se naziv Brioni prvi put pojavljuje 8. siječnja 1972. godine, kada se spojilo s komunalnim poduzećem za lokalni prijevoz putnika.

BrioniBrioni

- Danas je prava rijetkost da poduzeće doživi toliko godina, naročito u sektoru prijevoza u kojem je u posljednje vrijeme bilo turbulentno, što zbog različitih promjena zakona, što zbog epidemije koronavirusa. Dvije je godine poslovanje bilo jako otežano, a osim toga, prijevoz kao takav je jednostavno skupa djelatnost. No, mi uspješno nastavljamo s poslom dalje, imajući na umu prvenstveno našeg putnika i pokušavajući za njega kreirati što bolju ponudu, pojašnjava Loredana Matić, voditeljica marketinga i prodaje u tvrtki Brioni. Ističe da ovom prilikom žele podsjetiti građane da koriste sve njihove usluge i da češće putuju jer time ostvaruju i brojne pogodnosti.

BrioniLoredana Matić

- U tijeku je priprema Brioni loyalty kartice, ali i u međuvremenu uvijek naglašavamo putnicima koji često putuju da nam se obrate da bismo im dali određene popuste. Imamo putnike koji svakodnevno zbog posla putuju iz Pule u Rijeku ili Zagreb, one koji žive u Zagrebu, ali posjeduju stan u Puli ili su to pak studenti koji jednom tjedno ili mjesečno putuju do Rijeke, Zagreba

ili Karlovca. S njima imamo dogovor, kroz cijelu godinu, da se nakon četvrte ili pete kupljene karte jave te im omogućujemo popust od 90 posto pri kupovini iduće povratne karte. Mogu nam se javiti na e-mail [email protected], kaže Matić, pojašnjavajući da time putnici ostvaruju velike uštede, osobito danas kada su svakodnevni troškovi odletjeli u nebo.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter