Prometna gužva u gradu uzrokovana zatvaranjem Bulevara
Započela je rekonstrukcija dotrajale Arsenalske ulice, popularno zvanog Bulevara, koji je od srijedu u 17 sati zatvoren za promet, što je u tom dijelu grada izazvalo prometni čep. Zbog zatvaranja frekventne pulske ulice, stvaraju se gužve i u drugim dijelovima grada, osobito kod MUP-a i u Radićevoj ulici, ali i na Zaobilaznici. Svi alternativni pravci imaju znatno veći protok vozila.
Dodatan zastoj izazvala je, međutim, činjenica što semafor na raskrižju kod Bulevara nije prilagođen novom prometnom režimu: naime, iako je prometnica zatvorena, zelena strelica na semaforu u Flaciusovoj ulici i dalje pokazivala je da se može skrenuti desno, prema Bulevaru, dok je za to vrijeme, a riječ je o desetak sekundi, vozilima u Flaciusovoj, ali i Lehartovoj ulici svijetlilo crveno. Tako je bilo i jučer.
Zanimalo nas je jesu li u Gradu Puli upoznati s ovom situacijom i hoće li semafor biti prilagođen novom prometnom režimu koji će trajati puna tri i pol mjeseca.
- Nova regulacija prometa uvedena je u srijedu, 2. studenog, u popodnevnim satima te su prve gužve nastajale dijelom i zbog činjenice što određeni broj vozača, neovisno o brojnim obavijestima koje je proteklih dana Grad upućivao Puljanima putem više kanala, prvenstveno putem medija, nisu bili upoznati s uvođenjem nove regulacije. Neovisno o navedenom, 3. studenog održan je sastanak sa svim relevantnim dionicima: predstavnicima Grada, MUP-a, izvođača radova te trgovačkog društva koje za Grad vrši uslugu održavanja semafora radi dogovora o daljnjoj optimizaciji stanja na terenu, odnosno optimizaciji prometne regulacije koja će biti na snazi za vrijeme sanacije Arsenalske ulice. Jedan od osnovnih elemenata, a koji će se u narednom razdoblju optimizirati, jest rad samih semafora. U tijeku je izrada novih programa rada semafora koji će biti izrađeni i ugrađeni tijekom idućeg tjedna, objašnjavaju iz Grada.
Isto tako, u narednim danima intenzivno će se pratiti stanje u prometu i kolikogod bude moguće optimizirati samo stanje na terenu (izmjena horizontalne i vertikalne signalizacije i slično), a sve u cilju povećanja protočnosti, ali i sigurnosti svih sudionika u prometu, navode iz Grada.
Na pitanje o eventualnim točkama u prometu koje bi se mogle pokazati problematičnim, iz Komunalne palače odgovaraju da takve točke zasad ne očekuju, a ukoliko do njih eventualno i dođe, spremni su, kažu, "promptno reagirati". Na pitanje vezano uz samo izvođenje radova u raznim fazama, odgovaraju da će detaljnije podatke dostaviti u narednom razdoblju, kada se radovi "budu intenzivirali".
U međuvremenu, vozači su već počeli koristiti "prečice" koje su se, nimalo približno tim intenzitetom, i inače koristile. Primjerice, na Verudu su mnogi iz pravca Flaciusove i Leharove potezali pored ex kluba Uljanik pa preko Monte Zara, što Puležanima nije nimalo neobična dionica, ali se sada čini da će zbog češćeg korištenja i tu biti nešto sporijeg prometa.