Zdravlje kralježnice u fokusu: Maja Tucaković iz Croatia Poliklinike o kampanji koja potiče građane na akciju
(Foto: Promo)
U modernom načinu života, sjedilački poslovi, dugotrajno korištenje mobilnih uređaja i premalo kretanja postali su svakodnevica.
Posljedice su sve očitije - problemi s kralježnicom pogađaju sve više ljudi, a loše držanje utječe na fizičko zdravlje, energiju, koncentraciju, pa čak i raspoloženje.
Upravo je iz tog razloga Croatia Poliklinika pokrenula nagrađivanu kampanju „Ispravite se“, koja kombinira tehnologiju, edukaciju i prevenciju. Kroz interaktivne skenere kralježnice, prolaznici su u osam hrvatskih gradova mogli provjeriti svoje držanje u stvarnom vremenu.
U nedjelju, 14. prosinca, ova će uspješna kampanja još jednom zaživjeti među građanima, i to na Zagreb Advent Runu, gdje će svi sudionici i posjetitelji ove blagdanske utrke moći brzo i jednostavno provjeriti realno stanje svoje kralježnice.
Više o tome otkrila nam je Maja Tucaković, direktorica marketinga Croatia Poliklinike.
Croatia Poliklinika već je dugo prepoznata po svom sustavnom i preventivno usmjerenom pristupu klijentima.
Ponosni smo na naš multidisciplinarni pristup koji omogućava da klijenti dobiju kompletan tretman na jednom mjestu.
Osim najsuvremenije medicinske opreme, ističemo se i vrhunskim stručnjacima, liječnicima i medicinskim osobljem, koji svojom stručnošću i predanošću osiguravaju visoku kvalitetu usluge. Kombinacija stručnosti, moderne opreme i individualnog pristupa rezultira zadovoljstvom klijenata diljem Hrvatske.
Nudimo sigurnost i povjerenje, omogućujući da svi specijalistički pregledi i dijagnostičko-terapijski postupci budu obavljeni u jednom danu, u ugodnom i moderno opremljenom prostoru naših Poliklinika.
Ponosni smo što ćemo iduće godine obilježiti dva desetljeća uspješnog poslovanja tijekom kojeg smo se pozicionirali u sam vrh privatnog zdravstva najviših standarda u Hrvatskoj te smo u njega, u posljednje tri godine, uložili više od 20 milijuna eura.
Zbog sjedilačkog načina života i ekstenzivne upotrebe mobilnih uređaja, Hrvatskoj prijeti tiha pandemija. Gotovo polovica stanovništva potencijalno se suočava s problemima zdravlja kralježnice, a da toga nisu uopće svjesni.
Stoga smo kampanjom „Ispravite se“ odlučili odgovoriti na ovaj negativan trend i postavili interaktivne skenere kralježnice u osam hrvatskih gradova, gdje su prolaznici mogli u stvarnom vremenu provjeriti stanje svoje kralježnice i dobiti smjernice za poboljšanje.
Cilj je bio osvijestiti građane o važnosti i utjecaju pravilnog držanja na zdravlje kralježnice, ali na način koji je istovremeno edukativan i praktičan. Zapravo smo željeli ljudima pokazati da se mala, svakodnevna promjena može odmah osjetiti i da se zdravlje kralježnice ne smije zanemarivati.
Kampanja je pokazala kako tehnologija i kreativnost mogu zajedno djelovati u korist zdravlja ljudi, a rezultati su nadmašili naša očekivanja. Kroz interaktivne skenere posture obavljeno je više od 106 tisuća mjerenja držanja, a osim što je kampanja potaknula svijest, imala je i konkretan učinak na ponašanje – broj specijalističkih pregleda povećan je za 46 %, što potvrđuje stvarni učinak kampanje. Najimpresivniji rezultat, međutim, bio je trenutačni efekt, čak 97 % sudionika instinktivno je ispravilo svoje držanje tijekom mjerenja, što pokazuje da je kampanja uspjela potaknuti neposrednu i vidljivu promjenu u ponašanju.
Tako je, uz sve navedene rezultate, kampanja je i međunarodno prepoznata. Tako je nedavno osvojila Red Dot nagradu u kategoriji Advertising/Out of Home & Ambient, što je jedno od najprestižnijih svjetskih priznanja za dizajn te ušla u uži izbor na Cannes Lionsu, što dodatno potvrđuje njezinu kreativnost, inovativnost i društvenu važnost. Kampanja je osvojila i nagradu WOO Creatives Award u kategoriji Digital Creative na globalnom kongresu World Out of Home Organization (WOO) održanom u Mexico Cityju.
Ulaganje u prevenciju je srž je ove kampanje, ali i dio filozofije Croatia Poliklinike. Želimo da ljudi dođu prije nego što se jave ozbiljni problemi. Zato ulažemo u tehnologiju, edukaciju i suradnju s javnošću - od skeniranja posture pa sve do sudjelovanja na događajima poput Zagreb Advent Runa.
Svi trkači i posjetitelji jubilarnog izdanja ove kostimirane utrke moći će stati pred BodyScan ekran i u nekoliko sekundi dobiti procjenu svoga držanja, čime će dodatno unaprijediti svoj rekreativni stil života i osvijestiti važnost pravilnog držanja – sve u duhu blagdanske atmosfere i sportskog izazova.
Stoga pozivamo sve građane da dođu u petak, subotu i nedjelju u hotel Zonar Zagreb i isprobaju naš digitalni ekran te naprave korak naprijed prema kvalitetnijem životu.