Tijekom predstojećih tjedan dana sudionici Festivala će zajedno stvarati u radionicama psihologije, dubokog tiska, filmskog eksperimenta i analogne fotografije, a u večernjim programima predstavljat će se domaći i inozemni mladi umjetnici
Ležerno kao i uvijek, okupljanjem sudionika ispred Galerije pazinskog Društva likovnih stvaratelja, prigodnim pozdravima županijskog pročelnika za kulturu Vladimira Torbice, pazinske gradske pročelnice za društvene djelatnosti Nevije Srdoč, te festivalskog portparola Davida Belasa, u Pazinu je u nedjelju otvoren 15. međunarodni umjetnički festival Sedam dana stvaranja. Tijekom predstojećih tjedan dana sudionici Festivala će zajedno stvarati u radionicama psihologije, dubokog tiska, filmskog eksperimenta i analogne fotografije, a u večernjim programima predstavljat će se domaći i inozemni mladi umjetnici.
Osobna kreativna ostavština
Prvog dana Festivala, neposredno pred njegovo otvorenje, ulični glazbeni performans priredio je sastav Kiko Tacabanda iz Italije, svirajući na kanalizacijskim cijevima i sličnim priručnim glazbalima. U Galeriji Društva likovnih stvaratelja otvorena je izložba "Tragovi" Ele Štefanec i Nives Žarković. Ove mlade umjetnice kroz različite su se medije, Žarković skulpturom a Štefanec fotografijom, pozabavile pitanjima osobne kreativne ostavštine kao komunikacije sa samim sobom.
Iz Galerije program se preselio u Kaštel, gdje je Branimir Norac izveo glazbeni performans "Krletka za proljeće", kontemplativnu monotonu skladbu za klavir inspiriranu Bailleovim pismom za slijepe, koja je izuzetno dobro korespondirala s drevnim zidinama pričajući priču o protoku vremena i o ljudskom djelovanju u tom vremenu.
Film i performansi
Slijedila je projekcija nagrađivanog eksperimentalnog filma Davora Sanvincentija "Skoro ništa: i dalje noć", zatim glazbeni performans Trevora Browna "Bura", a program prvog dana Festivala zaključen je još jednim glazbenim performansom uz promatranje Perzeida odnosno Suza Sv. Lovre. (Napisao i snimio Davor ŠIŠOVIĆ)