Nakon Mashne osmislila i Mayu

KREATIVNA PETRA FABIAN KAPOV Stilizirana dizajnerska uspomena mame i sina. Kad se zagrle - ljubavlju se napune!

Željela sam nekako imati trajnu uspomenu na rano djetinjstvo našeg sina jer taj dio života zaista proleti. Imam osjećaj da se tek rodio, a evo neki dan smo ispunjavali papire za školu. Učinilo mi se da bi majice s otiskom njegovih citata, kaže nam, bile sjajno rješenje, veli Petra koja je javnost prije sedam godina osvojila MASHNOM

| Autor: priredila Lara BAGAR
Maya

Maya


"Srce mi je veliko jer te volim", "Kako brzo vozimo. K'o muhe bez glave", "Danas gromi", "Kad se zagrle ljubavlju se napune" neke su od rečenica, maštovitih dječjih bisera, koje je svako dijete imalo te nam se urezalo u pamćenje, a mi ih nerijetko prepričavamo, započinje svoju najnoviju priču pulska dizajnerica i tv voditeljica Petra Fabian Kapov.

Kreativni porodiljni

"Često se dogodi i da mislimo da ćemo ih zapamtiti sve, pa ih dosta i zaboravimo. Da nam se to ne bi dogodilo Andrine smo mudrolije zapisivali otkako je progovorio, kaže nam ova kreativna mama i dodaje "Dobro, uglavnom je to činio tata", smije se. "Željela sam nekako imati trajnu uspomenu na rano djetinjstvo našeg sina jer taj dio života zaista proleti. Imam osjećaj da se tek rodio, a evo neki dan smo ispunjavali papire za školu. Učinilo mi se da bi majice s otiskom njegovih citata, kaže nam, bile sjajno rješenje" veli Petra   koja je javnost prije sedam godina osvojila Mashnom, kao što i sam naziv sugerira, riječ je o ukrasnom dekorativnom nakitu u obliku mašne koji je od hobbyja ubrzo postao brend.

Maya

Masha je nastala za vrijeme njezinog prvog porodiljinog dopusta. Drugi porodiljni dogodio se za vrijeme pandemije, a s obzirom na to da Petra u trenucima osame mašta i kreira, povijest se ponovila - ovoga puta u obliku simpatičnih majica za velike i male.

- Kad sam odlučila krenuti u stvaranje brenda, kontaktirala sam poznatog pulskog ilustratora i svestranog umjetnika, Vibora Juhasa, koji je odmah shvatio što želimo. Kliknuli smo na prvu ilustraciju, kaže nam Petra. Vizuali su premašili sva naša očekivanja. Prije svega jer su tako životni. Bliski", zadovoljno će. U potrazi za proizvodačem uvjet je bio da nude organski pamuk kako bi majice mogla nositi sva djeca. "Srećom sam naišla na Marinu iz već dobro uhodanog brenda Štraca T-shirt koja mi je osim suradnje, nesebično udijelila i brojne poslovne savjete. Na tome sam joj neizmjerno zahvalna. Neprocjenjiv je to vjetar je to u leđa kad stojiš na startnoj liniji.", priznaje Petra koja je vrlo ozbiljno krenula u novu dizajnersku strast. Linija za djecu je spremna, a ona za odrasle već je u pripremi. 

Maya

Na tržištu su, zasad, prve tri Andrine dizajnerske majice na njegove najdraže dinosaure, a s kojima u kompletu dolaze flomasteri za oslikavanje tkanine kako bi si svako dijete moglo samo dovršiti majicu. Na dnu stoji i Andrin kratak opis dinosaura, pa tako, primjerice, za giganotosaura piše: NAJVEĆI IKADA!

Tu je i deset Viborovih vizuala. "Krećemo s time za početak, veselo će Petra. "Imamo još jako puno zapisanih mudrolija za koje nam kaže kako jedva čeka da i one budu ilustrirane. Vjerujem da će se djeci svidjeti jer im je blisko, možda su i sami nešto od toga izgovorili, ali sigurno će i roditelji prepoznati neke situacije iz vlastitih iskustava", smatra dizajnerica.

Maya

Prvu kampanja za MAYU vrlo su "profesionalno" odradili mali manekeni, odnosno Andrini vrtićki prijatelja koji su se pokazali kao pravi mali profesionalci. 

"Ništa njima nije bilo teško. Okupili smo se u velikom šarenom parku nakon vrtića i u euforiji druženja napravili odlične fotografije koje potpisuje Sara Šijan", priča Petra, a MAYA se za sada može nabaviti putem društvenih mreža.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter