U sklopu programa "Kreativna jesen u Istri" prekjučer je na Fakultetu za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli održana prezentacija i razgovor sa studentima Kulture i turizma na temu "Istarska kulturna strategija 2014-2020.; od izrade do implementacije".
Aleksandra Vinkerlić iz Istarske kulturne agencije govorila je o tome kako je osnovana IKA i kako je nastala Istarska kulturna strategija, dok se Marino Jurcan malo više osvrnuo na gradsku kulturnu strategiju i ispričao kako kulturne udruge reagiraju na nju. Za Istarsku kulturnu strategiju rekao je da predstavlja "popis dobrih želja" ali koje su u jednom dijelu teško provedive. Vinkerlić je uzvratila da je važno da te želje postoje u strategiji jer su im one polazište kada traže sredstva od donatora.
Studentice je zanimalo kako privući ljude da dolaze, da kulturne ustanove ne ovise samo o profitu ulaznica, a Aleksandra Vinkerlić je kazala da postoje alternativni načini financiranja poput ambasada. Na pitanje bi li se muzeji mogli samostalno financirati samo od ulaznica, odgovorila je negativno, i kazala da Europa sve više tjera takve ustanove da se snalaze. Neki smatraju da bi Pula trebala biti bolje prometno povezana, primjerice s Londonom, a govorilo se i o aplikacijama koje pomažu u istraživanju povijesti i kulture nekog grada. Čuo se i komentar da bi se kazalište više trebalo otvoriti za mlade, a jedna kritika odnosila se i na loše oglašavanje kulturnih događaja.
"Kreativna jesen u Istri" nizom od četiri događanja promišlja i daje smjernice za razvoj kulturnih politika koje potiču rast i razvoj kreativnih i kulturnih industrija u Istri, ususret novoj kulturnoj strategiji Istarske županije 2020.-2027.