"Revija vatre", peta predstava 24. PUF-a koja je u Istarskom narodnom kazalištu otvorila treću večer ovog međunarodnog kazališnog festivala ostavila nas je u najmanju ruku zbunjenima, a ako je suditi po neuobičajeno suzdržanom aplauzu publike, nismo bili jedini. Poljski Teatr Cinema poznato je ime kada se radi o PUF-u i njihovo je iskustvo neupitno. Ipak, "Revija vatre" koja se bavi ljubavnom pričom u vrijeme holokausta, publiku je ostavila hladnom. Scenografija koja uključuje stolice kojima su noge odvojene i povezane sa sjedalicom sugerira da bi se tu možda moglo raditi o nekakvoj dekonstrukciji slavnog Ionescovog djela, no to je vjerojatno krivi dojam. Nakon usporenog početka u kojem nema glazbe niti ikakvih zvukova dolazimo do rasplesane sredine kada se pitamo da je možda riječ o parodiji, recimo onog što je radila Pina Bausch? "Revija vatre" mogla bi se promatrati kao svojevrsna parodija, ali niti takva interpretacija ne daje smisao predstavi kao cjelini odnosno barem ga mi nismo našli, a možda ga i namjerno nema.
Treća večer nastavila se predstavom "Columbario" u izvedbi Plesne kompanije "Jorge Eliecen Gaitan Theater" iz Kolumbije u kojoj je koreograf Jorge Bernal izložio svoju viziju pogrebnog rituala, vrlo važnog u kolumbijskoj kulturi. Predstava je održana u sjedištu Kazališta Dr. Inat u Rojcu, nakon čega se program preselio u prizemlje, u klub Kotač, gdje je koncert održala grupa Urar. (M. RADIĆ, snimio Marko HAJDAROVIĆ)