Budimo iskreni i priznajmo si da je drugi dan 65. Pule ipak u znaku nogometa i da u ovoj euforiji film naprosto nema nikakve šanse. No, kako bez televizije ne bi bilo (za mnoge) ni nogometa, koji se evo uselio i u Arenu na još veći ekran, filmski dio programa također je stoposto televizičan proizvod. Naime, igrani film scenarista i režisera Daria Pleića "Dom" je tipičan TV žanr reakcije na dnevno-političke i socijalno-društvene događaje koji tako potvrđuju na jedan izdvojen način ono što se replicira u više sličnih sudbina.
Da se ne kaže da se nije reagiralo na društveno opasne pojave u društvu. No, je li je to stvarno dovoljno materijala za jedan ozbiljan film, za jednu ozbiljnu publiku i pogotovo za jedan ozbiljan (ako ćemo štovati 65 godina starosti) festival? Nikako.
Ako ovome dodam da je Pleić također kućni TV režiser raznih serijala (Mamutica, Loza), a da su se u Puli na nevjerojatan i neobjašnjiv način u Arenu uvukle televizijske epizode već viđenih događaja, ili nastavak novih serijala istog događaja, kao što je to slučaj s "Novinama" scenarista Ivice Đikića i redatelja Dalibora Matanića, odnosno "Crno-bijeli svijet" scenariste i redatelja Gorana Kulenovića, eto vam potpune TV dominacije.
Naravno, nije naodmet spomenuti i da je u ova dva slučaja riječ o HRT-ovim projektima, kao dugogodišnjeg partnera Festivala, zapravo jednog uz Ministarstvo kulture godinama glavnog suporta u nastanku filmova, pa se može ako se hoće.