(Privatna arhiva)
Potaknute pozitivnim odazivom pulske publike na prvo izdanje koncertnog programa Zlatna klasika te svjesne bogatstva ranog saksofonskog repertoara, saksofonistica Jovana Joka i pijanistica Danijela Horvat oblikovale su novi program – Zlatna klasika Vol. 2.
Ovog puta fokus je na originalnim skladbama za saksofon i klavir prve polovice 20. stoljeća, uz nekoliko posebnih iznimki koje donose raznolikost i širinu glazbenog izraza.
Cilj programa je približiti pulskoj publici zvuk klasičnog saksofona te kroz moderiranje koncerta podijeliti zanimljive i manje poznate činjenice o saksofonu i njegovu ranijem klasičnom repertoaru.
Program otvara Schumannov ciklus Drei Romanzen op. 94 u transkripciji za saksofon i klavir, slijede impresionistička Impressions d’automne Andréa Capleta te živopisni Tableaux de Provence Paule Maurice, nadahnuti folklorom i krajolikom Provanse.
Poetske minijature za klavir Aleksija Machavarianija – Jezero Bazaleti i Šetnja uz Seinu – unose mirniji, refleksivni ton, dok Sonata za solo saksofon Jeanine Rueff donosi moderan, virtuozan izričaj.
Koncert zaključuje Istarska rapsodija Bruna Krajcara, skladba koja spaja elemente istarske tradicije i suvremenog zvuka.
Koncert se održava pod pokroviteljstvom Grada Pule- Pola.
Moderatorica koncerta je Dorina Tikvicki, a ulaz je slobodan.
Saksofonistica Jovana Joka i pijanistica Danijela Horvat glazbeni su tandem koji svojim interpretacijama donosi svježinu, energičnost i virtuoznost u izvedbe klasičnog repertoara za saksofon i klavir.
Njihova suradnja započela je prije više od deset godina kada su se publici predstavile nizom koncerata u Istri. Nakon niza samostalnih umjetničkih puteva i suradnji, ponovno su se povezale 2023. godine te 2024. premijerno izvele program Zlatna klasika u pulskoj crkvi sv. Franje.
Potaknute snažnim odazivom publike, nastavile su oblikovati ciklus koncerata posvećen klasičnoj glazbi 19. i 20. stoljeća za saksofon i klavir, koji se razvija u projekt Zlatna klasika Vol. 2.
Jovana Joka (1985.) njen glazbeni put započeo je u Glazbenoj školi Ivana Matetića-Ronjgova u Puli (prof. Arduino Malpera), a studij saksofona je nastavila na Akademiji za glasbo u Ljubljani u klasi prof. Matjaža Drevenšeka. Specijalizaciju završava na Konzervatoriju CNR u Lyonu u klasi Jean-Denisa Michata.
Dobitnica je više nagrada na državnim i međunarodnim natjecanjima te prestižne Prešernove nagrade ljubljanske Akademije za glasbo.
Kao solistica i komorna glazbenica nastupila je diljem Europe i Južne Amerike (Austrija, Poljska, Mađarska, Slovenija, Hrvatska, Francuska, Argentina, Rumunija) te surađivala s orkestrima poput Slovenske filharmonije, Orkestra RTV Slovenija, Orkestra Opere i baleta Ljubljana, Orkestra Slovenske i Hrvatske vojske.
Aktivna je članica saksofonskog kvarteta ROYA i JazzIstra Orchestra, a njezin pedagoški rad od 2011. vezan je uz Konzervatorij za glazbu i balet u Ljubljani, gdje odgaja generacije nagrađivanih mladih saksofonista.
Uz rad na Konzervatoriju, redovito predaje na brojnim međunarodnim seminarima i radionicama za saksofon, među kojima su Ljetna glazbena škola Zreče, Emona delavnice u Ljubljani, Glazbeno ljeto u Podsredi, ALPSAX Summer u Kranjskoj Gori, Szczecinek Summer Saxophone Workshop u Poljskoj, OrkesterkamP Bovec i Saksistra.
Danijela Horvat (1981.) glazbeno obrazovanje započela je u Puli u klasi prof. Elde Krajcar-Percan. Studij klavira upisuje na Visokoj školi za glazbenu umjetnost u Lovranu (prof. Marina Ambokadze), a diplomirala je s najvišom ocjenom u klasi prof. Villija Sargasayana.
Poslijediplomski studij umjetničke specijalizacije završila je na Hochschule für Musik und Theater u Hannoveru (prof. Beatrice Berthold), gdje surađuje i s prof. Zvijem Menikerom na području rane glazbe i komornog muziciranja.
Tijekom školovanja usavršavala se kod brojnih uglednih pijanista i pedagoga (M. Kandelaky, I. Švarc-Grenda, K. Bogino, P.-h. Chen i dr.). Dobitnica je više nagrada i priznanja na regionalnim, državnim i međunarodnim natjecanjima, a 2007. bila je prva hrvatska predstavnica na međunarodnom natjecanju "Johann Sebastian Bach" u Würzburgu.
Kao pedagoginja i korepetitorica postiže značajne uspjehe sa svojim učenicima, a komorno muziciranje ostaje njezina stalna umjetnička preokupacija.