Roman uvlači u čitanje na specifičan način, a sadrži 19 poglavlja nastalih od 1973. do 1991. godine. Ovo je roman koji se može čitati na mnogo načina, o odrastanju, početku i kraju nečega, gdje je prisutno 19 ključnih događaja, kazao je Seid Serdarević
Aljoša Pužar, Goran Ferčec i Seid Serdarević (Snimio Duško Marušić Čiči)
"Ljubav – radnicama Trikotaže" glasio je naziv tematske cjeline 27. Sa(n)jma knjige u Istri tijekom koje je predstavljena knjiga Gorana Ferčeca "O životu radnice krajem dvadesetog stoljeća" (Fraktura). Uz autora, govorili su Aljoša Pužar i Seid Serdarević.
- Roman je težak, ali su njegovi ulomci, njegova cjelina, prekrasno napisani. Teška je to knjiga o radničkoj klasi, o kojoj svi misle da znaju puno, a u biti ne znaju priče tih ljudi, pamtim tetu Jolandu koja je u Rijeci čistila stubište tijekom mog djetinjstva u blizini mog prebivališta, ali što sam ja u biti o njoj znao, ili o drugim sličnim pričama. O radničkoj se klasi može puno pričati, bilo je i priča da se ljudi razlikuju, dijele po salami, odnosno ljudi tirolska salama i ljudi buđola, a ovo je štivo gusto ispisano. Ferčecov je postupak, usudio bih se reći, sadistički, rečenice su guste, zbijene, a opis je sažet u pokretu. Ima tu i puno seksualnosti, opisa malog mjesta, i feminističko je to štivo na neki način, autor se ne stidi psovati, nije to pornografija niti "ha ha ha" literatura, govori o seksualnosti, otuđenosti, ovo nije knjiga za jednu noć, ovo je knjiga s kojom ćete 'furati' barem mjesec dana, kazao je Aljoša Pužar predstavljajući Ferčecovo djelo.
Seid Serdarević istaknuo je Ferčecov talent, kao i činjenicu da smo deset godina čekali drugu autorovu knjigu.
- Roman uvlači u čitanje na specifičan način, a sadrži 19 poglavlja nastalih od 1973. do 1991. godine. Ovo je roman koji se može čitati na mnogo načina, o odrastanju, početku i kraju nečega, gdje je prisutno 19 ključnih događaja. Autor je napravio veliki iskorak, a djelo se ne čita samo kao roman, tu su napuštene tvornice, ljudi bez sudbina, Ferčec kazuje o jednom specifičnom vremenu. Knjiga je vrlo emotivna, naglasio je Serdarević.
Sam autor rekao je da je kod njega postojala svjesna odluka o tome zašto je krenuo pisati taj roman, a dio njegova života vezan je i uz državu koje više nema. Donosi i kontrapunkt povezano s pitanjem modernizacije, a kazao je da je i duboko promišljao o toj temi.
Predstavljači su rekli da čitamo roman koji nije samo nostalgičan, te da tu vidimo, odnosno osjećamo i "nevidljivu ruku politike", kao i da je to "roman za dugu vezu, ali ne monogamnu".
Pužara donekle podsjeća i na talijanski neorealizam, dok se Serdarević osvrnuo na epski moment, kao i na činjenicu da je to jako erotična knjiga.
Ferčec je kazao da je u romanu prisutno nekoliko slika koje su jako upečatljive, te je potom pročitao nekoliko ulomaka iz knjige.
Goran Ferčec (Koprivnica, 1978.) je pisac, dramatičar i dramaturg na izvedbenim i kazališnim projektima. Diplomirao je dramaturgiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Objavljuje u domaćim i stranim časopisima i na Trećem programu Hrvatskog radija, a autor je romana "Ovdje neće biti čuda" (Fraktura, 2011.) U Zagrebačkom kazalištu mladih premijerno je 2011. izveden njegov tekst "Pismo Heineru Mülleru" u režiji Bojana Đorđeva. Izvedbeni tekst "Radnice" napisan je i premijerno izveden 2014. u sklopu projekta Vor den Hunden u koprodukciji Fringe ensemblea iz Bonna i Schaubühne Lindenfels iz Leipziga te kao radiodrama u režiji Franke Perković na Trećem programu Hrvatskog radija. Dobitnik je Nagrade austrijskog kulturnog foruma 2007. godine, Nagrade hrvatskoga glumišta 2014., Nagrade Festivala Borštnikovih susreta 2014. i 2015. te Nagrade "Veljko Maričić" 2011. godine. Tekstovi su mu prevedeni na njemački, mađarski, engleski, francuski, slovenski i makedonski jezik.