Predstavljeni ciklus pod nazivom "Edipova koža" je utjelovljenje autoričinog ontološko-egzistencijalnog procesa propitkivanja sebstva i, posljedično tome, pojmova poput metafizike, identiteta, autentičnosti, nelagode, kazao je uvodno Bojan Šumonja, voditelj galerije Poola
Marianna Nardini na svojoj izložbi u Galeriji Poola (Snimio Dejan Štifanić)
Premda je gotovo uvijek nezahvalno isticati tko je iz koje obitelji, posebice kada se radi o umjetnicima, da se ne bi stvorio nepotreban teret, Marianna Nardini, mlada talentirana umjetnica predstavila se kao iznimno senzibilna protagonistkinja u svijetu likovnosti, a dolazi iz glazbeno-glumačke obitelji.
Majka Petra B. Blašković poznata glumica, nona Francija i nonu Arinku nepotrebno je predstavljati, a teta Bika priznata je violončelistica. No, Marianna je krenula drugim putem, onim likovnim te se predstavila u petak navečer u Puli samostalnom izložbom, odnosno prostornom instalacijom u Galeriji Poola.
Brojna je publika bila prisutna prilikom otvaranja izložbe, a domaćin i voditelj galerije Bojan Šumonja imao je riječi pohvale za rad ove mlade umjetnice i za njezinu umjetničku zrelost.
"Edipova Koža (Nova perspektiva – putovanje jedne kompulzije)", glasi naslov ove izložbe i dojma se prilično složen. Saznajemo da je riječ o njezinom diplomskom radu i da je donekle prilagođen za ovaj galerijski prostor i poradi toga i djelomično smanjen.
- Predstavljeni ciklus pod nazivom "Edipova koža" je utjelovljenje autoričinog ontološko-egzistencijalnog procesa propitkivanja sebstva i, posljedično tome, pojmova poput metafizike, identiteta, autentičnosti, nelagode, kazao je uvodno Šumonja, a potom je autorica objasnila o čemu je riječ.
- Objekti utjelovljuju kretanje u kojemu je konačnost u drugom (odnosno zadnjem) planu, a dvoznačnost (dvovalentnost) u prvom. Neumorno vrelo pitanja se, kroz ovaj ciklus, izražava u različitost formi koje ističu vječna traganja ljudskog duha, kako u introspektivnom svjetlu, tako i u njegovom sukobljavanju (suživljenju) s eksternim. Nelagoda je, u ovom kontekstu, u ulozi Prometeja. Koji je odnos duše i društva? Koliko smo plastični? Kojeg je oblika naša sirova suština?, upitala se Nardini kroz ovaj složeni rad isto tako složenog naziva.
Marianna Nardini (Trst, 1994.) diplomirala je na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu pod mentorstvom Ante Rašića i Marka Tadića. Njen je rad usmjeren u multimediju, novomedijske prakse, scenografiju, a bavi se i eksperimentalnom glazbom. Samostalno je izlagala u Galeriji Matice hrvatske, gdje je ove godine predstavila upravo ovu izložbu, u Garaži Kambi "Spasmus Humanus" (2021.), i u Alternativnoj Galeriji "Glad – kroz ključanicu" (2020.). Izlagala je i na skupnim izložbama poput "One su tu" (2021.), "GRISIAYouth" Rovinj (2021.), "Artupunkture" u Zagrebu (2021.), "Art Zagreb" (2021.) te "Pičkin Dim" u Osijeku (2018.).
Ova se izložba može razgledati u večernjim satima do 19. studenog.