RAZGOVOR

Suvlasnik Infobipa - svjetskog tehnološkog čuda iz Vodnjana. ROBERTO KUTIĆ: “Poslovni rast nam više nije imperativ. SADA MORAMO PREDVIDJETI BUDUĆNOST”

U našoj industriji - mi stvaramo trendove! Radimo inovaciju i radimo razliku. Zato i jesmo tu gdje jesmo. Kad smo kretali nismo imali kapital, već samo znanje, ideju, svoje ljude. Naši kompetitori su velike kompanije koje imaju mogućnost golemih financiranja. One su imale puno lakši put nego mi. Mi smo to odradili na mišiće, ali i s glavom, kaže Kutić

| Autor: Robert FRANK
Roberto Kutić - Infobip

Roberto Kutić - Infobip


“Kultura otvorenosti i kreativni ljudi sa svojim idejama koje treba dobro posložiti. Biznis strana i tehnički aspekt, prateća organizacijska struktura i procjena može li se taj proizvod uklapati u naš asortiman te uspjeti na tržištu. Tako mi funkcioniramo”, kaže Roberto Kutić, s bratom Silvijem i Izabelom Jelenićem suvlasnik već toliko opjevanog Infobipa, vodnjanskog “jednoroga”, odnosno tvrtke od preko milijardu dolara vrijednosti koja je ovaj tjedan u Zagrebu otvorila novi poslovni i svoj najveći inovacijski centar u svijetu - kampus Alpha Centauri za 800 inženjera, programera, redom mladih, pametnih ljudi koji razmišljaju, funkcioniraju i stvaraju u nekom drugom prostoru, komunicirajući metajezikom razumljivim samo onima iz tog zatvorenog, ali golemog i nepreglednog univerzuma.

Infobip je u ovom trenutku, u njima najjačim poslovima, na vrhu svijeta. Običnom smrtniku i površnom poznavatelju ove materije najlakše je ono čime se oni bave približiti ovako - Infobipovci su, između ostalog, jaka security kompanija. Jedna trećina svega što rade, recimo za Uber ili Facebook, zaštita je poruka, SMS-ova, pinova banaka...

Roberto Kutić kaže da rade sve u cilju zaštite klijenata od nepredviđenih upada i zloupotreba. “Znate, danas je security sve”, kaže Kutić dok razgovaramo na terasi Infobipovog kampusa projektiranog za 800 ljudi, kojeg će, ako već i nisu, uskoro prerasti.

Uslijedit će, po svemu sudeći, novo širenje kampusa. Infobipovci sami sebe sustižu, poslovi im se granaju, a stručnjaci koji im pristižu sa svih strana svijeta, uz ovdašnje ljude, najveća su vrijednost. To što i kako oni rade zaista je neka druga platforma.

- Što vas pokreće? Koji su vam izazovi? Realno, koliko god to bilo banalno za reći, bogati ste, uspješni, svjetski priznati, imate 3.600 zaposlenih pametnih ljudi. Netko bi stao: vila, jahta, Ferrari, zezancija. Što dalje?

- Izazov je jednostavan. K’o bičikleta! Jednom kad kreneš, stalno okrećeš pedale. Više ne staneš ni ne stojiš na mjestu. Krećeš se, samo biraš put kojim ćeš ići. I smjer, naravno. Malo se zezam, ali nije to daleko od istine. Kad nešto radiš, recimo kao inženjer, moraš imati “drive” (pogon, motiv, op. a.). Mi smo našli svoju nišu. Našli smo način gdje se pozicionirati. To smo više puta pivotirali. Ušli smo jako puno unutar telekoma, a sada još više ulazimo prema klijentima među kojima su najveći svjetski brendovi. Stvaramo nešto poput eko sistema. Gledamo kako riješiti kompanijama da mogu što lakše, brže i učinkovitije komunicirati sa svojim krajnjim korisnicima. Dolazi nam digitalizacija…

- Komunikacija se stalno mijenja?

- Apsolutno.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter