Oslanjajući se na temeljne smjernice i odrednice razvoja turizma u Istarskoj županiji, kao i na modele zajedničkog djelovanja u klasteru Sjeverozapadna Istra, u TZ-u Brtonigle žele dobre prošlogodišnje rezultate zadržati i poboljšati u ovoj godini. Vodeći se takvim opredjeljenjima, glavna zadaća je poboljšati uvjete boravka turista te novim i obogaćenim sadržajima privući nove goste tijekom cijele godine. Održavanje rezultata fizičkog turističkog prometa iz prošle godine velik je izazov za sve, pa tako i za turističke djelatnike na području Brtonigle. Zato će u TZ-u biti zadovoljni ako se u ovoj godini ostvari prošlogodišnjih nešto više od 660.000 noćenja domaćih i stranih turista. To je porast od 15 posto u odnosu na 2016. godinu.
Vina s četiri zemlje
Ciljevi brtoniškog TZ-a u skladu su s cijelim klasterom (Umag, Novigrad, Buje, Brtonigla), a želja je produžiti vrijeme boravka turista ponudom raznih paketa koji bi motivirali goste da ostanu duže na ovom području. S tim se očekuje i povećanje potrošnje turista, a sve bi trebalo rezultirati ponovnim dolaskom na to područje. Četiri su osnovna elementa na kojima se zasnivaju takvi planovi - sport (aktivan odmor i zabava), gourmet (gastronomska ponuda, vina, maslinova ulja, vrhunski restorani i konobe), priroda (kampovi, aktivnosti u prirodi, uživanje u krajoliku) i more (hoteli i apartmani, wellness, nautički turizam). TZO Brtonigla prepoznaje svoje potencijale turističkog razvoja u svim navedenim elementima, a posebice u gourmet i bike segmentu te prirodnim atraktivnostima.
- Specifični dugoročni ciljevi razvoja turizma TZ-a Brtonigla na lokalnoj razini usmjereni su na ravnomjerniji turistički razvoj općine, odnosno turističku valorizaciju cjelokupnog obalnog prostora i turistički razvoj unutrašnjosti područja općine. Želimo produženje turističke sezone kroz ponudu raznovrsnih turističkih proizvoda, sadržaja i usluga "doživljaja" namijenjenih posjetiteljima. Cilj nam je izgradnja prepoznatljivog i privlačnog imidža destinacije, odnosno stvaranje jasne i jedinstvene slike općine Brtonigla kao grada vina, kaže direktorica Ureda TZ-a Michelle Babić.
U Brtonigli žele ostvariti rast turističke aktivnosti šireći svoju sadašnju poziciju morske, ljetne, odmorišne i obiteljske kamping destinacije u raznoliku i sadržajnu destinaciju doživljaja tijekom većeg dijela godine. U ekološki očuvanom i uređenom prostoru gostima žele ponuditi raznovrsne sadržaje prepoznatljive za to područje karakteristično po vinima s četiri zemlje. Uz to, na području Brtonigle održava se niz jedinstvenih i privlačnih manifestacija koje će se upotpunjavati s ostalim oblicima ponude, kako u zatvorenim tako i na otvorenim prostorima: široka mreža biciklističkih i pješačkih staza, arheološka nalazišta, akvapark, vinarije, muzej vina… (Napisao i snimio Luka JELAVIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU